Η πανδημία έφερε, από ό,τι φαίνεται, μείωση και στα έσοδα από το YouTube για τους πάσης φύσεως creators.

Αν και ο κόσμος, ελέω καραντίνας, περνάει περισσότερες ώρες παρακολουθώντας video (η αύξηση είναι της τάξης του 15%), τα έσοδα των δημιουργών, που εξαρτώνται από τη διαφημιστική δαπάνη, έχουν μειωθεί. Τόσο το Youtube, όσο και η Google, αλλά και οι programmatic πλατφόρμες, λειτουργούν με μια λογική "πλειστηριασμού" από την πλευρά των διαφημιζόμενων, οι οποίοι, με τον ανταγωνισμό και τα ποσά ανά 1.000 εμφανίσεις που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν, επηρεάζουν το συνολικό έσοδο αυτών που έχουν εισπράττειν.

Η πανδημία έχει, δυστυχώς, συρρικνώσει τον αριθμό των διαφημιστικών καμπανιών και τα ποσά που διατίθενται, με αποτέλεσμα αυτό να αντανακλάται και στα έσοδα.

Ο YouTube creator Hank Green ζήτησε πρόσφατα από άλλους δημιουργούς τα έσοδά τους ανά 1.000 εμφανίσεις και έβγαλε ένα μέσο όρο. Το ποσό αυτό είναι σήμερα 4,75 δολάρια ανά χίλιες εμφανίσεις (το λεγόμενο CPM), που είναι και το μικρότερο από το 2013. Οι μειώσεις, από κλάδο σε κλάδο, δεν είναι ίδιες, αλλά είναι μεταξύ 20%-40%.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured