Η μαζική επιτυχία έχει μέχρι στιγμής διαφύγει στον Nicolas Jaar, ο οποίος μετράει μόλις ένα #164 στη Γαλλία για το 2ο άλμπουμ του Sirens (2016), εντούτοις το γκελ του το έχει κάνει στο ηλεκτρονικό underground των καιρών μας. Μεταξύ άλλων και στο ελληνικό κοινό, όπως πιστοποίησε και η εμφάνισή του στην Αθήνα το 2017 (δείτε εδώ τι έγραψε ο ανταποκριτής μας Δημήτρης Μεντές).
Τώρα, ο Jaar αποδεικνύει συν τοις άλλοις ότι είναι και ένας ευφυής παίκτης, χρησιμοποιώντας τις ίδιες τις συμβάσεις της μουσικής βιομηχανίας για να το αποδείξει. Σε κάθε άλλη περίπτωση, δηλαδή, ο διεθνής εναλλακτικός Τύπος θα είχε γράψει ως βασική την είδηση της δισκογραφικής του επιστροφής, 2 σχεδόν χρόνια μετά το προαναφερόμενο Sirens. Όμως ο Jaar έβγαλε το νέο του άλμπουμ ως Α.A.L. (Against All Logic) κι έτσι πήρε λίγο στον Τύπο να καταλάβει με τι είχε να κάνει.
Οι πιο υποψιασμένοι, δηλαδή, κατάλαβαν ότι κάτι έτρεχε με τον τίτλο 2012-2017, αφού δεν υπάρχει τέτοια καριέρα για κάποιον καλλιτέχνη ονόματι A.A.L. Το γεγονός επιπλέον ότι βγήκε στο label του Χιλιανο-αμερικανού συνθέτη, Other People, εν τέλει και η ίδια η track list, επιβεβαιώσαν την πραγματικότητα, έστω κι αν το όνομα Jaar δεν φαίνεται πουθενά, έστω κι αν στο store της Other People δεν δίνεται καμία πληροφορία.
Όπως βέβαια δηλώνει ο τίτλος, δεν έχουμε τον διάδοχο του Sirens στα χέρια μας, αλλά μια συλλογή. Κατά βάση περιέχονται δηλαδή κομμάτια που ήδη είχαν ακουστεί το 2016 σε συνεχή μίξη σε ένα online set που είχε κυκλοφορήσει ο Jaar ως A.A.L. (εδώ όμως σε πιο κανονική ροή), υπάρχουν όμως και κάποιες εντελώς καινούριες συνθέσεις.
O Kevin Lozano του Pitchfork έχρισε ήδη το “I Never Dream” ως το καλύτερο ηλεκτρονικό κομμάτι του 2018 (μέχρι στιγμής). Τις ξέρετε τώρα τις υπερβολές του Pitchfork, βέβαια, αξίζει πάντως να το τσεκάρετε στον σύνδεσμο αμέσως παρακάτω.
{youtube}Pg9_pkPXrJw{/youtube}
- Πληροφορίες
- news.team
Ο Nicolas Jaar παίζει με τις συμβάσεις της μουσικής βιομηχανίας
Πώς έβγαλε καινούρια κυκλοφορία χωρίς να πάρει χαμπάρι ο εναλλακτικός Τύπος