Αναστασία Τουρούτογλου

Εν έτει 2016, οι Backstreet Boys δεν είναι μόνο το πιο πετυχημένο boy band στην ιστορία της μουσικής, με παγκόσμιες πωλήσεις που πλέον υπερβαίνουν τα 130.000.000 αντίτυπα, μα αποτελούν και μια διαδεδομένη «ένοχη απόλαυση» για πολλούς απ' όσους μεγάλωσαν στα 1990s. Δεν φαίνεται όμως να συμμερίζονται όλοι αυτή την απενοχοποίησή τους.

Όπως πρόσφατα αποκάλυψε ο Father John Misty, τον προσέγγισαν απεσταλμένοι της αλυσίδας μεξικάνικου φαστ φουντ Chipotle για ένα διαφημιστικό που θα παιζόταν στην αμερικανική τηλεόραση. Εκείνο όμως που βασικά ήθελαν από αυτόν δεν ήταν κάποιο από τα δικά του κομμάτια, αλλά μια διασκευή στο "I Want It That Way" -τραγούδι που πίσω στο 1999 χάρισε στους Backstreet Boys ένα #6 στις Ηνωμένες Πολιτείες και ένα #1 στη Βρετανία.

Μάλιστα, η Chipotle πρόσφερε στον Father John Misty το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 250.000 δολαρίων για τη διασκευή. Εκείνος όμως δεν συγκινήθηκε καθόλου και τους είπε πως δεν ήθελε τα «γαμημένα τα μπουρίτο φράγκα τους».

Εν τέλει, ωστόσο, μάλλον όλοι κερδισμένοι βγαίνουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο: ο Father John Misty κέρδισε σε indie credibility, τα «γαμημένα τα μπουρίτο φράγκα» συγκίνησαν περισσότερο τους Alabama Shakes -οι οποίοι και την έκαναν τελικά τη διασκευή, παρέα με τον Jim James των My Morning Jacket- και οι Backstreet Boys πήραν την καλύτερη δυνατή διαφήμιση για τον νέο, 9ο κατά σειρά, δίσκο τους, ο οποίος αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2016.

{youtube}caMfvhKIgBo{/youtube}

 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured