Η νέα εμφάνιση που επέβαλλε στους εργαζομένους του το HMV μπορεί να ήρθε από άλλες εποχές, αλλά οι άλλες εποχές δεν επιστρέφουν στη δισκογραφία.
Σε ανακοίνωσή της προς τους εργαζομένους της, η διοίκηση της αλυσιδας δισκοπωλείων ζητά να είναι οι εργαζόμενοι καθαροί και περιποιημένοι, με νέα παπούτσια, με μπλε τζιν παντελόνι οι άντρες και με τζιν φούστα οι γυναίκες. Διακριτικά tattoo και σκουλαρίκια επιτρέπονται, αλλά η "extreme body art" απαγορεύεται να είναι σε... κοινή θέα.
Σε συνέντευξή του στο Marketing Week, o marketing manager της αλυσίδας Mark Hodgkinson υπεραμύνθηκε των επιλογών της εταιρίας, αναφέροντας ότι ελπίζει ότι αυτή η πολιτική θα φέρει περισσότερο κόσμο στα μαγαζιά.
Βέβαια, ο κόσμος του "γενικά" απομακρύνεται όλο και περισσότερο από τη φυσική πώληση μουσικής και μάλλον με τέτοιες κινήσεις δεν ψήνεται και ιδιαίτερα να αγοράσει. Ίσως αλλού θα πρέπει να ξεκινήσει η αναζήτηση μιας καλύτερης τύχης της αλυσίδας από την πλευρά του marketing...