Δεν θα είναι μόνο τα cd που θα αποτελούν άγνωστο αντικείμενο για τη νέα γενιά. Και το παραδοσιακό ραδιόφωνο αρχίζει σιγά σιγά να εγκαταλείπεται από τις νέες ηλικίες που βρίσκουν αυτό που επιθυμούν διαδικτυακά.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στη Βρετανία, σε κοινό των ηλικιών 15 με 25, το κοινό αυτό ξοδεύει 22% λιγότερο χρόνο στην ακρόαση ραδιοφώνου απ' ό,τι 10 χρόνια πριν.
Τόσο το Spotify, όσο και το Soundcloud, ευθύνονται για το κλείσιμο των ραδιοφωνικών πομπών -όπως άλλωστε και όλες οι διαδκτυακές μουσικές υπηρεσίες που δίνουν εναλλακτικές λύσεις on demand στους νέους.
Πάντως και ο μέσος εβδομαδιαίος χρόνος ακρόασης, ακόμα και σήμερα, δεν είναι λίγος. Οι νεαρές ηλικίες ξοδεύουν περίπου 17 ώρες την εβδομάδα παρέα με ραδιοφωνικές εκπομπές!