Είχαμε μόλις τελειώσει με τα Masters του δίσκου ‘’SETTA’’ που βγάλαμε με το The Bad Poetry Social Club και ήμασταν πολύ χαρούμενοι. Εκείνη ακριβώς ήταν η στιγμή που έπρεπε να προτείνω στον VIKTORAS να μπούμε οι δυο μας για επόμενο δίσκο καπάκια. Είχαμε και οι δύο καταθέσει μόλις σχεδόν όλη την ενέργεια της μελαγχολικής και συναισθηματικής πλευράς μας και βιωματικά και καλλιτεχνικά, ήταν η ώρα για ενέργεια και σκοτάδι.
Του το πρότεινα, ήταν κάτι που του συζητούσα καιρό, είχαμε ήδη δύο ιδέες και το εξώφυλλο. Διστακτικός έως και τρομαγμένος στην αρχή, διότι γνωρίζει πόσο εθισμένος είμαι στο να δημιουργώ και αυτός είναι ένας άνθρωπος πιο ισορροπημένος.
Όμως, το επόμενο πρωί ξύπνησα και είδα μήνυμα του στο Messenger με ένα ηχητικό 4 λεπτά και 30 δευτερόπλετα. Σκέφτηκα «Σκατά, τι έγινε;» και είχε γίνει αυτό ακριβώς που έπρεπε: η μουσική για το κομμάτι. Ήταν από άλλο πλανήτη και για μένα σίγουρη ό,τι καλύτερο είχε γράψει έως εκείνη την στιγμή.
Είχα τα κείμενα και σε ελάχιστες ώρες τα προσάρμωσα πάνω στην μουσική και του τα έστειλα σε αντίστοιχο ηχητικό. Κάτι όμως του έλειπε. Τότε ο VIKTORAS μου είπε, «Ρε βλέπω πολύ τους TURBO εδώ πάνω.» και του λέω δώσε μου λίγο χρόνο.
Το ίδιο μεσημέρι είχαμε πει με ένα άνθρωπο που εκτιμώ πολύ και που χαίρομαι πάρα πολύ όταν τον πετυχαίνω σε κάποιο μπαρ, τον PRIMAL τον beatmaker/producer των TURBOFLOW3000, να αράξουμε και να ακούσουμε μουσικές. Πέρασαν πολλοί εκείνοι την μέρα από το σπίτι του, μουσικοί, παραγωγοί, ράπερς και όταν μείναμε οι δυο μας του είπα «Άκου αυτό.» και μου λέει «Ρε συ τι είναι αυτό; Σκοτώνει. Αυτή η φάση μ’ αρέσει πολύ αυτή την περίοδο.» Του λέω «Είναι δικό μας. Αν σ’ αρέσει όντως στείλτο τώρα του DEEZY (στιχουργός/ερμηνευτής/producer των TURBOFLOW3000)».
Όντως του το έστειλε, όντως του άρεσε πολύ και τον έψησε η ιδέα. Του είπα ότι καλό θα ήταν να πιούμε μια μπύρα. Συζητήσαμε διάφορα και μέσα σε αυτά που είπαμε συμφωνήσαμε πως δεν συνεργαζόμαστε εύκολα με ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε καλά, γιατί ναι υπήρχε η εκτίμηση, αλλά δεν γνωριζόμασταν, και δεν θα θέλαμε να γίνει ένα κομμάτι και να μην μιλάμε (όπως πάρα πολλοί) δυο μήνες μετά.
Έτσι ξεκίνησε μία φιλία. Και μέσω αυτής της φιλίας ο DEEZY έφερε το φαινόμενο VASSILINA στο τραπέζι. (Φήμες λένε ότι έβαλε το χεράκι του και ο Pan Pan) Άλλαξε όλο το κομμάτι ρε η τύπισσα. (Μήνες μετά θα την δω να παρουσιάζει τον δίσκο της και θα μείνω άφωνος)
ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΤΟΙΜΟΙ, ΤΕΛΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ, ΣΤΑΖΑΜΕ. Δεν έμενε παρά να βάλει τα χέρια του ο Ηρακλής Βλαχάκης.
Το εξώφυλλο δημιούργησαν η Αθανασία Τσοπαναργιά και ο Nove Graphic.
Ο spoken word artist Π.Ι.Ε.Β. συναντά τον μουσικό παραγωγό Viktoras για το πρώτο single του επερχόμενου δίσκου τους DETROIT. Μαζί τους οι δαιμόνιοι TURBOFLOW3000 και η αιθέρια VASSILINA. Το "Πέφτει καλύτερα όποιος πέφτει τελευταίος" είναι ένα χορευτικό σκοτεινό hit. Η Big Beat Electronica αγκαλιάζει την Synthwave και δημιουργεί ένα εκρηκτικό μουσικό σύμπαν, αφήνοντας χώρο στις ανατρεπτικές ερμηνείες να μυρίζουν rap και spoken word έως και K-POP. Το κομμάτι μας αφηγείται τις σκέψεις που γυρνάνε στο μυαλό μας αργά την νύχτα και δεν μπορούμε πάντα να βάλουμε σε λέξεις. Πέφτει καλύτερα όποιος πέφτει τελευταίος και αυτό σκοπεύουν να κάνουν ο Π.Ι.Ε.Β., ο VIKTORAS, οι TURBOFLOW3000 και η VASSILINA.