Μετά την περσινή πρώτη διοργάνωση, η Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων και η MESO Events παρουσιάζουν, για δεύτερη χρονιά, από τις 16 έως τις 21 Ιουνίου, το Athens Music Week, αυτή τη φορά προσαρμοσμένο στις συνθήκες των ημερών με την phygital edition του.
'Ετσι, η δεύτερη μουσική εβδομάδα της Αθήνας ενώνει τον φυσικό με τον ψηφιακό κόσμο και παρουσιάζει μια μοναδική διεθνή συνάντηση στην οποία συμμετέχουν 17 χώρες, 50 αναγνωρισμένοι εκπρόσωποι της διεθνούς και εγχώριας μουσικής βιομηχανίας και 28 καλλιτέχνες από όλη την Ευρώπη.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα διεθνές συνέδριο με ομιλίες, παρουσιάσεις, webinars, showcases, live Q&A’s με το κοινό κι ένα event-έκπληξη αφιερωμένο στην Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής!
Δείτε το πρόγραμμα του Athens Music Week όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι στιγμής:
Panels
Live gigs και περιοδείες στην εποχή του covid-19: πώς αντιδρούν οι managers, οι booking agents και τα φεστιβάλ στις απαγορεύσεις των ταξιδιών και στις νέες οδηγίες για περιορισμό του κοινού; Online συναυλίες ή phygital φεστιβάλ: το νέο trend; Τι γίνεται όμως με τη live μουσική εμπειρία; Πώς μπορούν να υποστηριχτούν οι καλλιτέχνες και οι επαγγελματίες του μουσικού κλάδου σήμερα; Έχεις μια μουσική επιχείρηση. Πώς μπορείς να την προωθήσεις αυτό το διάστημα, να έχεις πρόσβαση σε νέες αγορές, να έρθεις σε επαφή με νέους συνεργάτες;
50 ειδικοί απαντούν: αναγνωρισμένοι επαγγελματίες του κλάδου, εκπρόσωποι ευρωπαικών δικτύων, συνεδρίων και φεστιβάλ, αλλά και εκπρόσωποι της ελληνικής μουσικής βιομηχανίας συζητούν και μοιράζονται μαζί μας τις σκέψεις και την εμπειρία τους.
Tα panels μεταδίδονται μέσω live streaming ενώ, με την ολοκλήρωσή τους, ακολουθούν live Q&A sessions με τους ομιλητές.
Οι θεματικές των panels:
- Περιορισμοί στην προσέλευση κοινού, περιορισμοί στις μετακινήσεις: τι επιλογές έχουν καλλιτέχνες, μουσικοί και συγκροτήματα για την παρουσίαση της μουσικής τους;
- Καινοτομία στη μουσική: είναι θέμα νοοτροπίας, εργαλείων; Και των δύο;
- Δικτύωση από το σπίτι: πώς μπορούμε να προωθήσουμε τη μουσική επιχειρηματικότητα τους επόμενους μήνες;
- Το δωρεάν streaming είναι cool! Υπάρχει όμως σωτηρία για τους καλλιτέχνες και τους επαγγελματίες της μουσικής;
- Γνωρίζοντας το “NextStageChallenge” ή πώς οργανώθηκε ένα hackathon για την ευρωπαϊκή μουσική βιομηχανία εν μέσω καραντίνας!
- Ο covid-19 μας αναγκάζει να αναθεωρήσουμε τις επιχειρηματικές μας στρατηγικές. Εσύ είσαι updated; Ή μήπως πρέπει να γυρίσεις πίσω στα θρανία;
- Το streaming είναι αναγκαστικά η τάση της εποχής. Τι γίνεται όμως με τη «φυσική» μουσική εμπειρία; Τι μπορούμε να κάνουμε από’ δω και πέρα;
- Διχασμένοι πέφτουμε. Όχι πάντα! Εστιάζουμε στις πρωτοβουλίες ευρωπαϊκών δικτύων που στηρίζουν επαγγελματίες της μουσικής.
Mε την υποστήριξη του ΗΕΜΙ-Hub for the Exchange of Music Innovation
Meet & Greets
Γνωρίστε καινοτόμες εταιρείες, projects και νεοφυείς startups της μουσικής βιομηχανίας που επιλέχτηκαν από το ευρωπαϊκό δίκτυο Jump - European Music Market Accelerator:
SENSI (PT) / eCauda (ES) / Groover (FR) / Terrible Merch (UK) / Deep Listening (ΙΤ) / Wetum4kids (PT) / FITCHY (NL) / Self Releasing Artists Network (UK)
Με την υποστήριξη του JUMP – European Music Market Accelerator
Showcases
Νέοι ανερχόμενοι, αλλά και αναγνωρισμένοι καλλιτέχνες και μπάντες παρουσιάζουν -μέσα σε 15 λεπτά- ό,τι πιο σύγχρονο έχει να επιδείξει η μουσική σκηνή της Ελλάδας, της Τουρκίας, της Κενρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
**Tα showcases μεταδίδονται μέσω live streaming ενώ, με την ολοκλήρωσή τους, ακολουθούν live Q&A sessions με τους καλλιτέχνες.
Οι καλλιτέχνες (αλφαβητικά):
Bratri (CZ) / Byron (RO) / Drums & Voice Jazztronica Duet (GR) / Electro Hafiz (TR) / Fraktale (PL) / Funk Shui (MK) / Gio Melody (GR) / Go-Dratta (IT) / Goodbye Darjeeling (HU) / June Cocó (DE) / Kety Fusco (IT) / Komfortrauschen (DE) / Kostas Sidirokastritis (GR) / Lena Laki (GR) / Lucia (RO) / Marinho (PT) /Market (CZ) / Mavi Gunes 69 (TR) / Moose (GR) / Nalyssa Green (GR) / Neal Cassady (PL) / Strawberry Pills (GR) / Sirom (SI) / Thomas Konstantinou Ensemble (GR) / Vasko Atanasovski Tri (SI) / Whereswilder (GR) / Eβρίτικη Ζυγιά (GR)
Με την υποστήριξη του ΗΕΜΙ-Hub for the Exchange of Music Innovation
Διαδυκτιακά Σεμινάρια (Webinars)
Χρειάζεστε υποστήριξη για να φτιάξετε business plan, να καταστρώσετε στρατηγική μάρκετινγκ, να κάνετε αίτσηση για χρηματοδότηση ή να ετοιμάσετε μία παρουσίαση; Εξειδικευμένοι επαγγελματίες της αγοράς με μακρόχρονη εμπειρία δίνουν οδηγίες, συμβουλές και tips στους νέους επαγγελματίες του μουσικού κλάδου.
Οι θεματικές των σεμιναρίων θα ανακοινωθούν σύντομα. Απαιτείται εγγραφή λόγω περιορισμένων «θέσεων»
Με την υποστήριξη του JUMP – European Music Market Accelerator
Storytelling
«Τρυπώνουμε» ψηφιακά σ’ ένα εργαστήρι κατασκευής θρακικής λύρας στο χωριό Θούριο της Ορεστιάδας. Εκεί, γνωρίζουμε τον μουσικό Αλέξη Παρτινούδη (Εβρίτικη Ζυγιά) που κατασκευάζει λύρες με φυσικά υλικά από την περιοχή του Έβρου και ανακαλύπτουμε τη «ζυγιά» των παλιών οργάνων της περιοχής, τη λύρα και τη γκάιντα, εστιάζοντας σε οργανολογικά και κοινωνικοπολιτισμικά ζητήματα.
Για περισσότερες πληροφορίες και αναλυτικό πρόγραμμα επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα του συνεδρίου: athensmusicweek.gr
Το πρόγραμμα της AMW2020 θα εμπλουτίζεται διαρκώς.=, οπότε μείνετε συντονισμένοι και σε instagram | facebook | twitter | youtube