Δημήτρης Λιλής

Όχι, εγώ ευχαριστώ που με ανεχτήκατε, αλήθεια. Μία μικρή οδύσσεια πριν από κάθε συμπλήρωση New Music Weekly από το #080 και έπειτα, δικαιολογεί γιατί υπομονετικά θα μείνω στο πλευρό του Κυρούση για να φτάσουμε μέχρι τα #100 και βλέπουμε από εκεί. 

Η μουσική που έχει στην φύση της την αλλαγή, βρίσκεται σε σχετικά υγιές επίπεδο όσον αφορά την παραγωγή και τις προωθητικές ενέργειες γύρω από αυτή, τρανταχτό πρόσφατο παράδειγμα η καμπάνια της Charli XCX , ακόμα και αν η ίδια η ουσία της είναι υπό αμφισβήτηση.

Παραδοσιακά στις δύο τελευταίες εβδομάδες του Ιουνίου οι πολυεθνικές παίζουν τα τελευταία δυνατά χαρτιά του πρώτου εξαμήνου και κυκλοφορίες όπως οι νέοι Coldplay, η επιστροφή των Rüfüs Du Sol, το Crash της Kehlani ή η καινούρια Camila Cambello και η Megan Thee Stallion αναμένεται να κεντρίσουν το ενδιαφέρον ενός κοινού που για το μεγαλύτερο διάστημα των τελευταίων τριών χρόνων μας είναι παγερά αδιάφορο. 

Από την άλλη, πως να αντισταθείς στην φρεσκάδα του 360 ή στις καινοτομίες και τον λυρισμό του -real- boy genius Omar Apollo; Αυτό σκέφτηκα και εγώ και παρέδωσα ένα ακόμη δροσερό NMW. Enjoy. 

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου και ακούστε το podcast στο MyPodcasts του Avopolis.gr

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured