Καιρό είχαμε να ασχοληθούμε με κάποιο label κι η Mississippi Records, ενεργή από το 2003 ήταν μια καλή αφορμή. Στα όρια του επίσημου (με γνώμονα τουλάχιστον την απευθείας συνεννόηση με τους δημιουργούς και τις οικογένειες τους μιας καταπώς μας πληροφορούν ποτέ δεν αγοράζουν τα master rights αλλά λειτουργούν περισσότερο ως διαμεσολαβητές αυτών), πρωτοξεκίνησε το 2003 από τον Alex Yusimov, έτρεξε με ορμητήριο το Portland του Oregon από τον Eric Isaacson, αλλά και από το Montreal του Canada με τον σκαφτιά Warren Hill, με στόχο τα «δεύτερα», με όσα παράπεσαν στη λήθη, με μέθοδο για την επανακαταγραφή αμερικάνικων αλλά και εθνολογικών ιστοριών, ανεξαρτήτως ειδών.
Ο Κώστας Μπέζος συναντά τον Philip Cohran, οι Dead Moon τον Μάρκο Βαμβακάρη, ο Michael Hurley την Emahoy Tsege Mariam Gebru, οι Weeds τον Alan Lomax, o Skip James την Clara Rockmore. Είναι να το έχεις το αισθητήριο, το χέρι, τ’αυτί μα και τη διαίσθηση για τις παραπεταμένες από τους πολλούς επιλογές (στα καθ’ημάς, ο Πέτρος Μαλεύρης ήταν μια ξεχωριστή τέτοια περίπτωση με το diggin στίγμα του οξυδερκούς για το ετερόκλητο, μιαν εκδοχή μπροστάρη κι ουχί ακόλουθου των trends).
Στη Mississippi δε βολεύονται με το άυλο. Ανθολογούν και καταγράφουν. Όταν είχε βγει το Love Is Love γράφαμε «Always – Love Over Gold. Ο Alex Yusimov έβαλε λίγο γράσο στα ροδάκια και βγήκε στους δρόμους με το ξύλινο καρότσι του. Έψαξε μέσα σε σκουπίδια και σε αποθήκες σπιτιών, ακολουθώντας τις ανακοινώσεις περί απολεσθέντων διαποτισμένων με αγάπη. Φόρτωσε τις διαμαντένιες αρμαθιές και κίνησε προς το Portland του Oregon στο δισκάδικο του φίλου του Eric Isaacson. Η Mississippi Records με μότο την αγάπη υπεράνω χρημάτων και με μονοφωνικό σύνθημα το "Listening To The World-One Record At A Time" ήταν πια γεγονός.(…) Η ακατάτακτη μουσική σκέψη, αναφορικά με την χώρα προέλευσης και το είδος των ήχων, είχε πια μια τελεσίδικη κατεύθυνση επαναβίωσης hard to find συναισθημάτων.»
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου και ακούστε το podcast στο MyPodcasts του Avopolis.gr