Άννα Γεωργάτου

LEVI’S

«Α single in the chart and an ad on the box»

To label που ξεκίνησε από την πώληση υφασμάτων και προχώρησε στην κατασκευή ανθεκτικών παντελονιών ανθρακωρύχων με τα χαρακτηριστικά χάλκινα καρφιά στις τσέπες για να μπορούν να συγκρατούν βώλους χρυσού και βαριά εργαλεία είναι αυτό που κρατάει την πρώτη θέση μεταξύ των καλύτερων διαφημίσεων των τελευταίων 50 χρόνων.

Σαν να μην έφτανε το επαναστατικό προϊόν της Levi’s κάθισαν δίπλα σε αυτό τραγούδια-σταθμοί, ρετρό σκηνικά, ρομαντικές ιστορίες, κορίτσια και αγόρια-φωτιά, για να προσθέσουν το «κερασάκι στην τούρτα» και να ανακηρυχθεί επίσημα η Levi’s ως ένα από τα πιο δυνατά brands των τελευταίων δεκαετιών.

Σκηνοθέτες (Roman Francois Coppola, Spinze Jonze, Michel Gondry), ηθοποιοί (Brad Pitt, Dan Gauthier), μοντέλα (Tatjana Patitz, Nick Karmen), φωτογράφοι, ακροβάτες (Mario Sorrenti, Eddie Kidd), μουσικοί (Clash, Steve Miller Band, Muddy Waters, Eddie Cohran, Johnny Cash, Death In Vegas), που απέρριπταν παρόμοιες προτάσεις άλλων εταιρειών και τοποθετούνταν κατά της εμπορευματοποίησης της Τέχνης τίθενται στην υπηρεσία της Levi’s και εκτοξεύονται στην κορυφή των charts και στην καρδιά του κοινού...

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου και ακούστε το podcast στο MyPodcasts του Avopolis.gr

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured