Μέχρι να εμπλακεί ενεργά στην πολιτιστική αναβάθμιση του Βόλου (μέσα από χώρους - ιδρύματα όπως το Art Lab ή το Tender) ο Espeekay από τις αρχές των 00s μέχρι τα μέσα των 10s θα βρίσκοταν πίσω ή μπροστά από το DJ booth σε κάθε party και event που πραγματικά μετρούσε. Και η αλήθεια είναι ότι δεν θα πάρεις μια εκδοχή του αληθινού Νίκου Μπαρμπάκη αν δεν το δεις να κάνει breakdance σε κοφτερά broken ή phat beats.
Synch festival, Plisskën Festival, Athens Fashion Week, Guru, Zoo, Soul, Bios, Yoga Bala, Loop, ΤΩΡΑ K44 και φέτος Pharaoh, Tarzan, Barrett, Selina Great Bear rooftop, Lulu Athens και Smoking Barrels, ο Espeekay εξακολουθεί να είναι ο ψηλός τύπος που δεν χωράει κάτω από την πέτρα της αθηναϊκής διασκέδασης που θα διαλέξεις να σηκώσεις. Ο ορισμός του "Losing My Edge" που λέει και ο James Murphy καθώς ο Νίκος που μια μελαγχολική Πέμπτη όπου ο Βόλος συνέχιζει να υποφέρει από το αδιάκοπα χτυπήματα των καιρών, πήρε θέση στο guest μικρόφωνο της Ασκληπιού και θυμηθήκε τις μέρες που έτρεχε την Γιορτή της Μουσικής εκεί, τις μέρες του Reworks, τις ομάδες όπως Alternative Tours of Athens, Listen Up!, Altogether, Rotation, Λοκαλ Athens, μέλος μερικών από των πρώτων ever street parties που είδε η Αθήνα.
Στο Red Bull Music Academy του 2004 στη Ρώμη είναι ο μόνος Έλληνας συμμετέχων και αν λίγο τον ξέρατε τότε, θα του ζητούσατε να σπινάρει μόνο BREAKS, jungle ή Drum & Bass.
Η πορεία του Espeekay στη μουσική είναι αυτή ενός bboy πιονέρου με ευαισθησίες και πολλή ορμή. Από την αλλαγή του millenium έχει μεταφέρει το πάθος του για το music selection σχεδόν σε κάθε πιθανό χώρο, δρόμο και πλατεία ή παραλία της χώρας...
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου και ακούστε το podcast στο MyPodcasts του Avopolis.gr