Ο Νικόλας Άσιμος τις αποκαλούσε «παράνομες κασσέτες» και τις διακινούσε ο ίδιος στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων, από τον Σεπτέμβριο του 1978 ως τον Μάρτιο του 1987. Σ' αυτές όμως τις πρόχειρες ηχογραφήσεις ήταν που πολλοί πρόσεξαν το ξεχωριστό του ταλέντο και την ικανότητά του να καταγράφει την εγχώρια καθημερινότητα μέσα από ένα εντελώς προσωπικό φίλτρο.
Σήμερα, 28 πια χρόνια μετά την αυτοκτονία του, οι 8 αυτές κασέτες παραμένουν ένα «θρυλικό» κομμάτι της εγχώριας δισκογραφίας μα και μία σημαντική σελίδα της εποχής των τραγουδοποιών, που ανέτειλλε στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Είναι έτσι σημαντική η προσπάθεια που κάνει η B-otherSide Records να τις κυκλοφορήσει σε βινύλιο, συνοδεία ενθέτου με τους στίχους, αλλά και με το αυθεντικό εικαστικό της κάθε μίας και μέριμνα ώστε κάθε έκδοση να περιλαμβάνει και σχετικό CD. Και βέβαια με ήχο που να ανταποκρίνεται στα σημερινά δισκογραφικά στάνταρ, με ολοκαίνουριο mastering, το οποίο επιμελείται ο Γιάννης Κύρης, δουλεύοντας με τις αυθεντικές μπομπίνες.
Η B-otherSide ξεκινά με το Βαρέλι Που Για Να Βγει Το Σπάει, την πρώτη-πρώτη κασέτα του Άσιμου (1978), όπου περιέχεται και ο "Μηχανισμός", τραγούδι με το οποίο είχε κάνει επίσημο ντεμπούτο στη δισκογραφία 3 χρόνια πριν, σε single 45 στροφών για τη Lyra, ύστερα από μια πορεία ζωντανών εμφανίσεων στις μπουάτ της Πλάκας. Μάλιστα, στην αυθεντική μπομπίνα αποκαλύφθηκε και μια άγνωστη μέχρι σήμερα εκτέλεση στο "Φανάρι Του Διογένη", που θα δει έτσι το φως της δημοσίευσης για πρώτη φορά τώρα. Και η προσπάθεια συνεχίζεται με το πρώτο μέρος της 3πλης κασετοκυκλοφορίας του 1979 Τριπλή Κασσέτα Μπέλα Με Χωρίς Ταμπέλα: παρουσιάζεται λοιπόν ως αυτόνομο άλμπουμ το Είμαι Παλιάνθρωπος, στο οποίο περιέχεται το θρυλικό "Γιουσουρούμ", καθώς και η μελοποίηση στο "Ουλαλούμ" του Γιάννη Σκαρίμπα.
Κάθε έκδοση γίνεται σε 400 αριθμημένες κόπιες (200 σε μαύρο βινύλιο και 200 σε χρωματιστό
{youtube}50rnFQkrAlg{/youtube}