- Για τη σεζόν FW19, το adidas Consortium συνεργάζεται με το απόλυτο σνικεράδικο της Philadelphia, το UBIQ - Για την πρώτη τους συνεργασία, τα δύο brands ανασχεδίασαν μαζί το μπασκετικό παπούτσι Crazy BYW
Η Mastercard και το Harvard Business Review Analytic Service καταγράφουν 50 ενέργειες που μπορούν να επιφέρουν θετική αλλαγή και καινοτομία στις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους
Το Caprice Παπαδοπούλου μπαίνει δυναμικά στον χώρο του gaming με το νέο διαγωνισμό «GAME IS NEVER OVER», μέσα από τον οποίο καλεί όσους έχουν πάθος με το gaming να κερδίσουν πλούσια δώρα αλλά και να ζήσουν μοναδικές gaming εμπειρίες!