Ένας ιδιότυπος πόλεμος έχει ξεκινήσει τις τελευταίες εβδομάδες στις ΗΠΑ γύρω από τα περίφημα paperless tickets δηλαδή εισιτήρια που πηγαίνουν πέρα από την κλασσική μορφή που όλοι γνωρίζουμε και αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή και με αναγραφή του ονόματος του αγοραστή/καταναλωτή.
Πρωταγωνιστής στο πλασάρισμα των νέων εισιτηρίων είναι η Ticketmaster που θέλει να ελέγξει ουσιαστικά τη μεταπώληση τους σε πράκτορες και γραφεία ανά την αμερικανική επικράτεια αλλά και sites όπως το StubHub και το Craigslist.
Η ομάδα επιχειρηματιών με τίτλο εταιρείας το Fans First Coalition είναι ουσιαστικά η προκάλυψη της Ticketmaster και της Live Nation Entertainment (που να θυμίσουμε ότι οργανώνει τουρνέ καλλιτεχνών όπως οι U2, o Bob Dylan, o Roger Waters κ.α.).
Με αυτό τον τρόπο όπως λένε δεν θα υπάρχει μαύρη αγορά αλλά υπάρχει και μια άλλη παράμετρος που έθιξε η επίσης αμερικάνικη Fan Freedom Project, η οποία υποστηρίζεται από την Αμερικάνικη Ένωση Καταναλωτών. Ο εκπρόσωπος της FFP, Jon Potter, σημειώνει μέσα από συνεντεύξεις Τύπου που δίνει συνεχώς πάνω στο ζήτημα ότι αυτό παραβαίνει βασικούς κανόνες ελευθερίας του καταναλωτή καθώς ο τελευταίος είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει με το εισιτήριο του όπως π.χ. να το μεταπουλήσει ή να το χαρίσει σε ένα φίλο του.
Εμείς να θυμίσουμε ότι το σύστημα σε πιλοτικό επίπεδο το εφάρμοσε πρώτος ο Bruce Springsteen στην αμερικάνικη 0περιοδεία του το 2009.