Αν και χωρίς πολλές γωνίες, λόγω διασκευής από Nouvelle Vague, το τοτεμικό άσμα των Dead Kennedys, Too Drunk to Fuck κατάφερε να κάνει δικηγόρους και διαφημιστές να τρέχουν πάνω κάτω στα γραφεία της Heineken. Ο ολλανδικός κολοσσός της μπύρας έκανε μια νέα διαφήμιση όπου πίσω από τα δρώμενα και εικόνες ακούγεται η γαλλική έκφανση του τραγουδιού. Εντούτοις ειδικότερα στην Αγγλία υπήρχαν αμέσως δημοσιεύματα που διαμήνυαν στην ολλανδική εταιρεία ότι με αυτό τον τρόπο ενισχύει την μπυροποσία. Η Heineken προχώρησε σε άμεση αλλαγή του μουσικού υπόβαθρου αντικαθιστώντας το με κάτι τελείως διαφορετικού (και καθόλου εριστικού ή αιρετικού ) χαρακτήρα
{youtube width="480" height="300"}A6aRH6chDns{/youtube}
{youtube width="480" height="300"}-4OlCxNo_W4{/youtube}