Ο πολυοργανίστας μουσικός, συνθέτης και παραγωγός, αναγνωρίζεται ως ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της γενιάς του.
Ημερομηνία Εκδήλωσης | 15-07-2021 18:00 |
Τοποθεσία | Ωδείο Ηρώδου Αττικού |
Last Details
Το Ταμείο στον προαύλιο χώρο του Ηρωδείου
λειτουργεί: 10:00 - 14:00 & 18:00 - 21:00
Οι πόρτες ανοίγουν: 19:30
Ólafur Arnalds on stage: 21:00
Συνηθίζουμε να αντιμετωπίζουμε τους ανθρώπους του ευρωπαϊκού Βορρά με τα στερεότυπα του «απρόσιτου» και του «ψυχρού». Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι έτσι. Και αυτό το αποδεικνύουν προσωπικότητες με την εσωτερική θέρμη και το ξεχωριστό ταλέντο του Ισλανδού Ólafur Arnalds που την Πέμπτη 15 Ιουλίου έρχεται στην Αθήνα σε μια μοναδική εμφάνιση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
Ο πολυοργανίστας μουσικός, συνθέτης και παραγωγός, αναγνωρίζεται ως ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της γενιάς του και καταφέρνει να συνδυάζει με μια φρέσκια, ανατρεπτική ματιά, τη νέο- κλασική μουσική φόρμα με τη μοντέρνα σύνθεση, το πιάνο και τα έγχορδα με beat σε απροσδόκητες λούπες, δημιουργώντας ατμόσφαιρες που κερδίζουν το κοινό.
Ο Ólafur Arnalds στο Ηρώδειο θα αποκαλύψει στο ελληνικό κοινό τον εσωτερικό του κόσμο, θα μοιραστεί μαζί του συναισθήματα και εμπειρίες, ένα δικό του de profundis.
«Πραγματικά λατρεύω την Αθήνα. Πριν δύο χρόνια ανέβηκα στην Ακρόπολη. Μπορεί να σου φανεί περίεργο αλλά για μένα αυτό ήταν ένα όνειρο. Και όταν περάσαμε έξω από το Ηρώδειο, γύρισα το βλέμμα μου για να αντικρύσω αυτόν τον πανέμορφο χώρο, αλλά δεν τολμούσα καν να διανοηθώ ότι μερικά χρόνια αργότερα και έπειτα από μία πανδημία θα είχα την ευκαιρία να παίξω τη μουσική μου εδώ.», δηλώνει ο Ólafur Arnalds στη Ζωή Δημητρίου και το Κ της Καθημερινής.
«Πιστεύω ότι η μουσική σαν τέχνη γενικότερα είναι ακόμη πιο σημαντική σε περιόδους σαν αυτήν. Βέβαια είναι λίγο ειρωνικό το γεγονός ότι όλο αυτό δημιούργησε την κατάρρευση της ζωντανής μουσικής, των συναυλιών, γενικά της βιομηχανίας των θεαμάτων αλλά έχουμε γεννηθεί για να δημιουργούμε και δεν πρόκειται να σταματήσουμε να το κάνουμε αυτό. Η μουσική σε τέτοιους καιρούς μας θυμίζει την αξία της κοινωνικότητας και της ανθρώπινης επαφής. Βρίσκουμε σε αυτήν παρηγοριά και μας βοηθάει να αναρρώσουμε», λέει στην Αντιγόνη Πάντα - Χαβρά και το Popaganda
«Το stratus είναι ένα software που φτιάξαμε με τον φίλο μου Halldór Eldjárn Ουσιαστικά, είναι ένα πρόγραμμα που ελέγχει δύο πιάνα που αντιδρούν στο τι παίζω σε ένα τρίτο πιάνο. Ήταν ένας τρόπος μου να δημιουργήσω κάτι τόσο οικείο όσο το πιάνο και ταυτόχρονα κάτι νέο και συναρπαστικό. Όταν τα πιάνα αντιδρούν στο παίξιμό σου, αλλάζουν και οι ιδέες σου για το πού θα πας μετά κι είναι σαν να έρχονται κάποιες δυνάμεις με νέες ιδέες και παύεις να βασίζεσαι στα "τρικ" σου», εξήγησε στην Ολγα Λασκαράτου και στην Εφημερίδα των Συντακτών
«Στην πραγματικότητα, τα κομμάτια δεν είναι ποτέ ολοκληρωμένα, και όσο τα ερμηνεύεις ζωντανά εξελίσσονται και μεταμορφώνονται με εκπληκτικούς τρόπους. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους για τους οποίους τα live σημαίνουν τόσο πολλά για εμένα, μου δίνουν την ευκαιρία να φροντίζω τις συνθέσεις μου για να δω πώς θα αναπτυχθούν».
«Αυτό που μου έλειψε περισσότερο κατά τη διάρκεια της πανδημίας είναι οι άνθρωποι. Αυτό μπορεί να αναφέρεται στην οικογένεια και στους φίλους μου, σε ανθρώπους που γνωρίζεις ταξιδεύοντας, στους θεατές των συναυλιών. Η μουσική μάς υπενθυμίζει σε αυτούς τους καιρούς την αίσθηση της κοινότητας και της ανθρώπινης επαφής. Οπότε, το να βγαίνει τελείως από την εξίσωση, το να μην μπορώ να παίξω αυτά τα τραγούδια σε κοινό, μου δημιούργησε μια αίσθηση κενού. Ανυπομονώ να ανέβω πάλι επάνω στη σκηνή και είμαι σίγουρος ότι αυτά θα είναι κάποια από τα πιο ουσιαστικά σόου που έχω κάνει ποτέ», εξομολογείται στο BHMAGAZINO και στον Γιώργο Νάστο
«Ψάχνω συνεχώς νέα έμπνευση. Ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα που έχω μάθει τα τελευταία χρόνια είναι ότι ανεξάρτητα από το πόσο απασχολημένος είμαι, από το πόσο χρόνο ξοδεύω στο στούντιο, η έμπνευση δεν βρίσκεται εκεί. Η ζωή έξω από το στούντιο είναι εξαιρετικά σημαντική...» σχολιάζει στη συνέντευξή του στον Γιώργο Σκίντσα, για TA NEA.
«Είμαι περίεργος να δω πώς θα καταφέρουμε να ξαναφτιάξουμε τον κόσμο. Είμαι σίγουρα αισιόδοξος, αλλά θα είναι μια διαφορετική κοινωνία στην οποία θα επιστρέψουμε κι αν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, αν έχουμε μάθει κάτι, θα είναι καλύτερα από πριν» απαντά στον Άγγελο Κλειτσίκα στο avopolis.
Οι πόρτες θα ανοίξουν στις 19:30 και ο Ólafur Arnalds με την μπάντα του θα ανέβουν στην σκηνή στις 21:00.
Band Members
Ólafur Arnalds: Artist, grand piano
Petur Björnsson: Violin
Viktor Orri Arnason: Violin
Unnur Jonsdottir: Cello
Karl James Pestka: Viola
Ο Ólafur Arnalds θα εμφανιστεί στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.
Η Προπώληση Εισιτηρίων ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Σημεία Προπώλησης
aefestival.gr | tickets.aefestival.gr | www.ticketservices.gr
και στα καταστήματα Public
ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ: Πανεπιστημίου 39 (εντός στοάς Πεσμαζόγλου)
Εκδοτήριο στο ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ
Δευτ. -Κυρ.: 10:00-14:00 & τις ημέρες των παραστάσεων 18:00-21:00 (από τις 20:00 μόνο για την παράσταση της ημέρας)
Όλες οι θέσεις, κάτω και άνω διαζώματος, είναι αριθμημένες.
Τα εισιτήρια είναι απολύτως προσωπικά και μη μεταβιβάσιμα.
Για λόγους αποφυγής ταλαιπωρίας και λόγω οδηγιών των υγειονομικών αρχών, παρακαλούμε να προσέλθετε 90΄πριν από την έναρξη της κάθε παράστασης.
Μπορείτε να δείτε τους όρους εισιτηρίων εδώ: http://aefestival.gr/plirofories-eisitirion/
Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τους κανόνες που ισχύουν σε όλες τις παραστάσεις στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
Δεν επιτρέπονται:
Η είσοδος στους χώρους μετά την έναρξη της παράστασης.
Η επιστροφή των εισιτηρίων
Το κάπνισμα και η κατανάλωση τροφίμων και ποτών σε όλους τους χώρους διεξαγωγής παραστάσεων
Η φωτογράφιση, μαγνητοφώνηση και μαγνητοσκόπηση
Η είσοδος σε παιδιά κάτω των έξι (6) ετών.
Το φιλοδώρημα
Τα υποδήματα που προκαλούν φθορές στους ιστορικούς χώρους διεξαγωγής παραστάσεων (απαγορεύονται τα τακούνια σε Ηρώδειο, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου).
Για την είσοδό σας στους χώρους είναι απαραίτητη:
Η επίδειξη των εισιτηρίων σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων
Η επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας και των απαραίτητων νόμιμα θεωρημένων δικαιολογητικών που πιστοποιούν την ιδιότητά σας, εάν έχετε επιλέξει εισιτήρια ειδικής εκπτωτικής/μειωμένης τιμής
Η απενεργοποίηση των κινητών τηλεφώνων
Για την ομαλή, ασφαλή και ταχεία είσοδο στους χώρους των εκδηλώσεων συνιστάται η έγκαιρη προσέλευση του κοινού.
Δεν προβλέπεται διάλειμμα κατά την διάρκεια των εκδηλώσεων για λόγους ασφαλείας.
Δεν επιτρέπεται η ακύρωση εισιτηρίου σε καμία εκδήλωση.
Καταλήγοντας, θα θέλαμε την προσοχή σας σε ένα σημαντικό θέμα:
Επίσημα σημεία πώλησης εισιτηρίων των εκδηλώσεων της Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε. είναι αποκλειστικά τα εκδοτήριά της, το τηλεφωνικό της κέντρο, η επίσημη ιστοσελίδα της TICKETSERVICES και τα συνεργαζόμενα αυτής φυσικά δίκτυα. Ως εκ τούτου, η Ελληνικό Φεστιβάλ Α.Ε. και ο επίσημος Πάροχος TICKETSERVICES, ουδεμία ευθύνη φέρουν για εισιτήρια τα οποία διατίθενται εκτός των προαναφερθέντων καναλιών και παρέχονται χωρίς καμία απολύτως εγγύηση για την ορθότητα και την ακρίβειά τους. Για αγορές εισιτηρίων μέσω μεταπωλητών εκτός του επίσημου δικτύου, την απόλυτη ευθύνη φέρει αποκλειστικά ο αγοραστής.
To Ηρώδειο κτίσθηκε μεταξύ των ετών 160 και 174 μ.Χ. από τον πάμπλουτο Ηρώδη Αττικό, φιλόσοφο και γόνο παλιάς αθηναϊκής οικογένειας, στη μνήμη της συζύγου του Ρήγιλλας.
Τηλ: 210 3241807
Πρόσβαση
Το Ωδείο του Ηρώδη Αττικού, ευρύτερα γνωστό ως «Ηρώδειο», βρίσκεται στη Νότια κλιτύ της Ακρόπολης, επί της σημερινής οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Η είσοδος γίνεται από τον πεζόδρομο της οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου. Καθώς ο χώρος βρίσκεται κοντά στο κέντρο της πόλης, η πρόσβαση είναι εξαιρετικά εύκολη.
Μεταφορά
Με μετρό
Σταθμός «Ακρόπολη» (Γραμμή 2)
www.ametro.gr
Με λεωφορείο
Στάση «Ερεχθείου» ή τέρμα διαδρομής (Αρ. Γραμμής 230)
www.oasa.gr
Πούλμαν
Στο χώρο στάθμευσης μπροστά από το εστιατόριο «Διόνυσος».
Στάθμευση
Αυτοκίνητο
Υπάρχουν περιορισμένες θέσεις στάθμευσης στην ευρύτερη περιοχή. Πολύ εξυπηρετικός, αν και πιο μακριά, είναι ο χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων «Συγγρού-Φιξ» στη ομώνυμη στάση του μετρό (Γραμμή 2).
Αν χρησιμοποιήσετε το μετρό για να επιστρέψετε από το Ηρώδειο, με την επίδειξη του εισιτηρίου του μετρό στα ταμεία του μετρό θα πληρώσετε τη μισή τιμή για τη στάθμευση του αυτοκινήτου.
ΑΜΕΑ
Για την αυτόνομη μετακίνηση των ατόμων με αμαξίδιο, ο χώρος έχει εξοπλιστεί με ράμπα που διαθέτει αντιολισθητικό ξύλο και εκτείνεται από την είσοδο των Καλλιτεχνών μέχρι την Α1 κερκίδα του θεάτρου. Στα W.C. του κοινού έχει κατασκευασθεί ειδική τουαλέτα.
Τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν άτομα με αναπηρίες μπορούν να φτάσουν μέχρι την πλατεία του θεάτρου από το πλαϊνό δρομάκι που ξεκινά από το τέρμα της συμβολής των οδών Διονυσίου Αρεοπαγίτου και Ροβέρτου Γκάλλι. Για καλύτερη εξυπηρέτηση η μετακίνηση είναι καλό να γίνεται μεταξύ 19:30 και 20:15.
Η τιμή του εισιτηρίου για άτομα με αναπηρίες και για έναν συνοδό ορίζεται στην κατώτερη τιμή (φοιτητικό).
Για άτομα με αμαξίδια διατίθενται έως 8 θέσεις στην Α1 κερκίδα του κάτω διαζώματος η οποία είναι διαμορφωμένη ειδικά, κάθε άτομο με αμαξίδιο έχει δικαίωμα ενός συνοδού, ο οποίος κάθεται στην Α2 κερκίδα πίσω του.
Για τα άτομα με αναπηρίες χωρίς αμαξίδιο διατίθενται οι υπόλοιπες διαθέσιμες θέσεις στην Α2 κερκίδα και έχουν δικαίωμα ενός συνοδού.Το σύνολο των διαθέσιμων θέσεων στην Α2 κερκίδα είναι 13.
Δεν επιτρέπονται
1. H είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης, παρά μόνο στο διάλειμμα, εφόσον προβλέπεται.
2. Η είσοδος σε παιδιά κάτω των έξι (6) ετών – εκτός από τις παραστάσεις που απευθύνονται σε αυτά.
3. Το κάπνισμα και η κατανάλωση τροφίμων και ποτών μέσα στο θέατρο.
4. Τα ψηλά τακούνια.
5. Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της παράστασης.
6. Η λήψη φωτογραφιών με ή χωρίς φλας, η μαγνητοφώνηση και η μαγνητοσκόπηση κατά τη διάρκεια των παραστάσεων.
7. Το φιλοδώρημα.
Θερμά παρακαλούνται οι θεατές να χρησιμοποιούν τα καλάθια απορριμμάτων για να πετούν διάφορα άχρηστα αντικείμενα (τσίκλες κτλ). Οι βλάβες που προκαλούνται από αυτά στις επιφάνειες του μνημείου είναι ανεπανόρθωτες.
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia