Ταλαντούχος πρώτος βιολιστής στην τοπική ορχήστρα, ο 40άρης Φρανσουά Γκοτιέ έχει ένα βασικό ελάττωμα: είναι τσιγγούναρος. Το μπάνιο του το παίρνει κρύο, χρονομετρείται όταν χαλάει νερό, χρησιμοποιεί τα φώτα του δρόμου για να φωτίζει το διαμέρισμα του και παρακολουθεί τηλεόραση μονάχα μέσω του γείτονα με κιάλια. Ο Φρανσουά δεν έχει κοινωνική ζωή. Ο μοναδικός του φίλος είναι ο διευθυντής της τράπεζας.
Σε ένα απομονωμένο νησί του Ειρηνικού ωκεανού, το Τάνα, καλυμμένο με δάσος υπό συχνές βροχοπτώσεις και με το κυρίαρχο ενεργό ηφαίστειο να απειλεί συνεχώς, ο έρωτας δύο νέων ανθρώπων θα αλλάξει τη μοίρα των δύο τοπικών φυλών για πάντα. Η Γουάγουα, έτοιμη για την τελετή που θα την κάνει γυναίκα, είναι ερωτευμένη με τον εγγονό του αρχηγού της φυλής.
Ο Φελίπε είναι ένας οικονομικά ευκατάστατος επιχειρηματίας που ύστερα από ένα ατύχημα μένει τετραπληγικός και αναζητά βοηθό για να τον φροντίζει. Παρόλο που ο Φελίπε βλέπει αρκετούς υποψήφιους με τα απαραίτητα προσόντα για τη δουλεία, αποφασίζει να προσλάβει τον Τίτο, που εργάζεται ως βοηθός κηπουρού.
Στο χωρισμένο από το τείχος Βερολίνο, άγγελοι περιπλανιούνται στους δρόμους, ακούγοντας τις σκέψεις των ανθρώπων. Ένας από αυτούς ερωτεύεται μια ακροβάτισσα του τσίρκου. Τα αισθήματά του για αυτήν είναι τόσο έντονα που ζητά να χάσει το προνόμιο της αθανασίας και να γίνει θνητός. Επιλέγει να αφήσει την αθανασία και την αιωνιότητα και να "οξειδωθεί μες στη νοτιά των ανθρώπων", να σταματήσει να παρακολουθεί (με την ασπρόμαυρη ματιά του) τη ζωή και να τη ζήσει σαν άνθρωπος. Ο άγγελος Damiel θα "εκπέσει" με τη θέλησή του, στους περιορισμούς του χρόνου, στην αρρώστια, τον πόνο και στο θάνατο, γιατί μόνο έτσι θα μπορέσει να αγγίζει, να αισθάνεται, να ζήσει τον έρωτά του για τη Marion, να νοιώσει όλα αυτά τα απλά και καθημερινά που τα συνοψίζει ο Peter Falk μπροστά από μία καντίνα, ξημερώματα: "To smoke, and have coffee--and if you do it together, it's fantastic. To draw, and when your hands are cold you rub them together..”
Στο χωρισμένο από το τείχος Βερολίνο, άγγελοι περιπλανιούνται στους δρόμους, ακούγοντας τις σκέψεις των ανθρώπων. Ένας από αυτούς ερωτεύεται μια ακροβάτισσα του τσίρκου. Τα αισθήματά του για αυτήν είναι τόσο έντονα που ζητά να χάσει το προνόμιο της αθανασίας και να γίνει θνητός. Επιλέγει να αφήσει την αθανασία και την αιωνιότητα και να "οξειδωθεί μες στη νοτιά των ανθρώπων", να σταματήσει να παρακολουθεί (με την ασπρόμαυρη ματιά του) τη ζωή και να τη ζήσει σαν άνθρωπος. Ο άγγελος Damiel θα "εκπέσει" με τη θέλησή του, στους περιορισμούς του χρόνου, στην αρρώστια, τον πόνο και στο θάνατο, γιατί μόνο έτσι θα μπορέσει να αγγίζει, να αισθάνεται, να ζήσει τον έρωτά του για τη Marion, να νοιώσει όλα αυτά τα απλά και καθημερινά που τα συνοψίζει ο Peter Falk μπροστά από μία καντίνα, ξημερώματα: "To smoke, and have coffee--and if you do it together, it's fantastic. To draw, and when your hands are cold you rub them together..”
Όταν ο συμβολαιογράφος Λέμπελ (Ρεμί Ζιράρντ), διαβάζει στη Ζαν (Μελίσσα Ντεσορμώ- Πουλέν) και στο Σιμόν (Μαξίμ Γκοντέτ) τη διαθήκη της μητέρας τους, Νάουαλ (Λούμπνα Αζαμπάλ), τα δίδυμα έκπληκτα παίρνουν τους φακέλους που άφησε εκείνη, έναν για τον πατέρα τους που πιστεύανε ότι ήταν νεκρός, κι ένα για τον αδερφό τους που δε γνωρίζανε την ύπαρξη του. Σε αυτή την αινιγματική κληρονομιά, η Ζαν πιστεύει θα βρει την απάντηση για την ανεξήγητη σιωπή της μητέρας της τις τελευταίες εβδομάδες της ζωής της. Αποφασίζει να ταξιδέψει στη Μέση Ανατολή για να αναζητήσει την ιστορία της οικογένειας της, για την οποία φαίνεται ότι δε γνωρίζει τίποτα. Ο Σιμόν δε συγκινείται από τα μεταθανάτια παιχνίδια που παίζει η μητέρα του, αλλά η αγάπη για την αδερφή του είναι πολύ δυνατή, και σύντομα θα την ακολουθήσει για να ανακαλύψουν την αλήθεια για τη Νάουαλ- μιας γυναίκας πολύ διαφορετικής από εκείνη που γνώριζαν ως μητέρα τους. Με τη βοήθεια του Λέμπελ, τα δίδυμα ενώνουν τα κομμάτια της ιστορίας της γυναίκας που τους έφερε στον κόσμο, ανακαλύπτοντας την τραγική της μοίρα, σημαδεμένη από τον πόλεμο και το μίσος, αλλά και τη γενναιότητα μιας εξαιρετικής γυναίκας. Βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό του Βαζντί Μουαβάντ, το Μέσα από τις φλόγες, δίνει στη φρίκη του πολέμου μια προσωπική χροιά, κάνοντας μια ποιητική κατάθεση στα σημάδια που αφήνει ο κύκλος της βίας και την θέληση για επιβίωση.
Όταν ο συμβολαιογράφος Λέμπελ (Ρεμί Ζιράρντ), διαβάζει στη Ζαν (Μελίσσα Ντεσορμώ- Πουλέν) και στο Σιμόν (Μαξίμ Γκοντέτ) τη διαθήκη της μητέρας τους, Νάουαλ (Λούμπνα Αζαμπάλ), τα δίδυμα έκπληκτα παίρνουν τους φακέλους που άφησε εκείνη, έναν για τον πατέρα τους που πιστεύανε ότι ήταν νεκρός, κι ένα για τον αδερφό τους που δε γνωρίζανε την ύπαρξη του. Σε αυτή την αινιγματική κληρονομιά, η Ζαν πιστεύει θα βρει την απάντηση για την ανεξήγητη σιωπή της μητέρας της τις τελευταίες εβδομάδες της ζωής της. Αποφασίζει να ταξιδέψει στη Μέση Ανατολή για να αναζητήσει την ιστορία της οικογένειας της, για την οποία φαίνεται ότι δε γνωρίζει τίποτα. Ο Σιμόν δε συγκινείται από τα μεταθανάτια παιχνίδια που παίζει η μητέρα του, αλλά η αγάπη για την αδερφή του είναι πολύ δυνατή, και σύντομα θα την ακολουθήσει για να ανακαλύψουν την αλήθεια για τη Νάουαλ- μιας γυναίκας πολύ διαφορετικής από εκείνη που γνώριζαν ως μητέρα τους. Με τη βοήθεια του Λέμπελ, τα δίδυμα ενώνουν τα κομμάτια της ιστορίας της γυναίκας που τους έφερε στον κόσμο, ανακαλύπτοντας την τραγική της μοίρα, σημαδεμένη από τον πόλεμο και το μίσος, αλλά και τη γενναιότητα μιας εξαιρετικής γυναίκας. Βασισμένη στο ομώνυμο θεατρικό του Βαζντί Μουαβάντ, το Μέσα από τις φλόγες, δίνει στη φρίκη του πολέμου μια προσωπική χροιά, κάνοντας μια ποιητική κατάθεση στα σημάδια που αφήνει ο κύκλος της βίας και την θέληση για επιβίωση.
Η σχέση μεταξύ του αυτοκαταστροφικού ποιητή του 19ου αιώνα Ρεμπό και του μέντορά του Βερλέν.
Η σχέση μεταξύ του αυτοκαταστροφικού ποιητή του 19ου αιώνα Ρεμπό και του μέντορά του Βερλέν.
Οι Μέρεντιθ Χέρολντ και Μισέλ Βάλεϊ υποδύονται δύο γυναίκες, μητέρα και κόρη, που θα κρατήσουν δεμένο απόκληρο ιδιωτικό ντετέκτιβ, ο οποίος φτάνει στη βίλα τους μεθυσμένος και τραυματισμένος. Ολόκληρη τη νύχτα τον βασανίζουν για να βεβαιωθούν τι στοιχεία ακριβώς έχει ανακαλύψει για το ένοχο παρελθόν τους. Αθάνατη καλτ ταινία του συγχωρεμένου Νίκου Νικολαΐδη.
Οι Μέρεντιθ Χέρολντ και Μισέλ Βάλεϊ υποδύονται δύο γυναίκες, μητέρα και κόρη, που θα κρατήσουν δεμένο απόκληρο ιδιωτικό ντετέκτιβ, ο οποίος φτάνει στη βίλα τους μεθυσμένος και τραυματισμένος. Ολόκληρη τη νύχτα τον βασανίζουν για να βεβαιωθούν τι στοιχεία ακριβώς έχει ανακαλύψει για το ένοχο παρελθόν τους. Αθάνατη καλτ ταινία του συγχωρεμένου Νίκου Νικολαΐδη.
Ο Μαρτσέλο είναι ένας πλέιμποϊ δημοσιογράφος που αναζητεί την θέση του στον κόσμο. Περνάει τον καιρό του ανάμεσα σε πλούσιους και διάσημους, πάντα με το νου στην εφήμερη διασκέδαση, τα πάρτι και το σεξ. Όταν μια διάσημη στάρλετ έρχεται στην Ρώμη, αυτός κάνει τα πάντα για να την συναντήσει.
Σελίδα 202 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia