Όταν η Τσικίτα οδηγείται στη φυλακή για χρέη προς την τράπεζα - κάτι που οι Αρχές της Παραγουάης βαφτίζουν «απάτη» - η Τσέλα θα βρεθεί αντιμέτωπη με μια μετέωρη πραγματικότητα, ούσα αναγκασμένη να σηκώσει το βάρος του σπιτιού και να αναλάβει πρωτοβουλίες που μέχρι πρότινος βάραιναν τη σύντροφό της.
Η «Όπερα της πεντάρας», γράφτηκε από τον Μπρεχτ το 1928, την παραμονή δηλαδή του μεγαλύτερου ως τότε παγκόσμιου οικονομικού κραχ. Αποτελεί διασκευή του έργου του Τζων Γκαίυ, «H Όπερα του ζητιάνου» (1728), από το οποίο διατήρησε το σατιρικό ύφος, όχι όμως διακωμωδώντας την ιταλική όπερα αλλά καυτηριάζοντας την αστική υποκρισία. Λίγο αργότερα, το 1931 σκηνοθετήθηκε για τη μεγάλη οθόνη από τον Γκεόργκ Βίλχελμ Πάμπστ. Ο Πάμπστ γύρισε την ταινία σε δύο εκδοχές, τη γερμανική και τη γαλλική, με δύο καστ (Γερμανούς και Γάλλους ηθοποιούς), σύμφωνα με την κοινή πρακτική που ακολουθούσαν οι δημιουργοί στις αρχές της περιόδου του ομιλούντος κινηματογράφου. Ογδόντα χρόνια μετά το γύρισμα της ταινίας, το έργο παραμένει επίκαιρο, σαρκαστικό και ένα δριμύ «κατηγορώ» στο καπιταλιστικό σύστημα, που εκμεταλλεύεται ακόμη και τους πιο αδύναμους κρίκους της κοινωνίας σε κάθε εποχή, δηλαδή τους ανέργους και την ανάγκη τους για δουλειά. Εμπόριο μπορούν να γίνουν τα πάντα, ακόμη και η ελεημοσύνη. Πρωταγωνιστές, ένας στυγνός «επιχειρηματίας» με εταιρεία-βιτρίνα που εκμεταλλεύεται τους επαίτες του Λονδίνου αλλά δηλώνει φτωχός, ένας επίορκος αστυνομικός, ένας ληστής που λιγουρεύεται τα μεγάλα «πορτοφόλια», μια διάσημη πόρνη. Μήπως σας φαίνονται κάπως γνώριμα όλα αυτά; Πρόκειται για μορφές βγαλμένες από τη φαντασία του Μπρεχτ με φόντο την αστική τάξη του βικτοριανού Λονδίνου, οι οποίες όμως παραμένουν δυστυχώς εξαιρετικά γνώριμες και σήμερα. Η ταινία είναι μια επίκαιρη επιλογή και κριτικό σχόλιο για τις εποχές που διανύουμε, εποχές όπου το σύγχρονο οικονομικοκοινωνικό σύστημα περνά την πιο βαθιά του κρίση.
Μέξικο Σίτι, Χριστούγεννα του ‘85. Δύο αιώνιοι φοιτητές αποφασίζουν να ληστέψουν τους αμύθητους θησαυρούς του Εθνικού Ανθρωπολογικού Μουσείου, η κοινή γνώμη του Μεξικού παθαίνει παροξυσμό με τους ιερόσυλους που ατίμασαν την ιστορική κληρονομιά μιας χώρας, ενώ οι Αρχές είναι πεπεισμένες πως αντιμετωπίζουν διεθνές κύκλωμα αρχαιοκάπηλων.
Τι μαγικό συμβαίνει σε ένα αχαρτογράφητο νησάκι κάπου στο Αιγαίο; Δύο ανυποψίαστοι ξενομερίτες, ένας Γάλλος ευρωβουλευτής (Serge Requet Barville) και μία νεαρή οικονομολόγος (Μαργαρίτα Πανουσοπούλου), φτάνουν με καΐκι στο ειδυλλιακό Αρμενάκι και έρχονται σε επαφή με τον αλλόκοτο τρόπο ζωής και τις ανατρεπτικές ηθικές αξίες των κατοίκων του.
Η αληθινή ιστορία του ληστή τραπεζών Φόρεστ Τάκερ, που πρωτομπήκε φυλακή σε ηλικία 15 ετών, κατάφερε να αποδράσει 18 φορές και συνέχισε απτόητος να οργανώνει ληστείες μέχρι τα 79 του.
To Bohemian Rhapsody είναι μια ωδή στους Queen, τη μουσική τους και τον ξεχωριστό τραγουδιστή τους Φρέντι Μέρκιουρι. O Φρέντι αψήφησε τα στερεότυπα και τους συμβιβασμούς για να γίνει ένας από τους πιο αγαπητούς καλλιτέχνες του πλανήτη. Η
Μαζί, ένας σκηνοθέτης και οι χαρακτήρες της μπαίνουν σε ένα προσωπικό ερευνητικό πρόγραμμα για την οικειότητα. Στο ρευστό σύνορο μεταξύ πραγματικότητας και μυθοπλασίας, το Touch Me not ακολουθεί τα συναισθηματικά ταξίδια της Laura, Tómas και Christian, προσφέροντας μια βαθιά ενσυναίσθητη διορατικότητα στη ζωή τους.
Η νεαρή χάκερ Lisbeth Salander και ο δημοσιογράφος Mikael Blomkvist βρίσκονται μπλεγμένοι σε ένα δίκτυο κατασκόπων, εγκληματιών του κυβερνοχώρου και διεφθαρμένων κυβερνητικών αξιωματούχων.
Μία ημέρα πριν από την έναρξη της μεγάλης απόβασης στη Νορμανδία, δύο Αμερικανοί ετοιμάζονται να ανατινάξουν έναν πυλώνα ραδιοτηλεοπτικής μετάδοσης σε ένα χωριό της Γαλλίας. Εκεί ανακαλύπτουν ότι οι ναζί διενεργούν μια σειρά από φριχτά πειράματα σε ένα εργαστήριο που βρίσκεται κρυμμένο στο χωριό.
Η Πέτρα μεγάλωσε χωρίς να γνωρίζει την πραγματική ταυτότητα του πατέρα της. Όταν χάνει τη μητέρα της, ξεκινά μια αναζήτηση που θα την οδηγήσει στον Ζάουμε, έναν διάσημο εικαστικό καλλιτέχνη με αψύ χαρακτήρα
Όταν η Τσικίτα οδηγείται στη φυλακή για χρέη προς την τράπεζα - κάτι που οι Αρχές της Παραγουάης βαφτίζουν «απάτη» - η Τσέλα θα βρεθεί αντιμέτωπη με μια μετέωρη πραγματικότητα, ούσα αναγκασμένη να σηκώσει το βάρος του σπιτιού και να αναλάβει πρωτοβουλίες που μέχρι πρότινος βάραιναν τη σύντροφό της.
Σε μια προσπάθεια ν’ ανατρέψει τα σχέδια του Γκρίντελβαλντ, ο Άλμπους Ντάμπλντορ καλεί τον πρώην μαθητή του Νιουτ Σκαμάντερ, που δέχεται να τον βοηθήσει, αγνοώντας τους κινδύνους που βρίσκονται μπροστά τους. Πολύ γρήγορα οι μάσκες θα πέσουν και οι διαχωριστικές γραμμές θα τεθούν, καθώς δοκιμάζεται η αγάπη και η αφοσίωση, ακόμη και ανάμεσα στους πιο κοντινούς φίλους ή στα μέλη της ίδιας οικογένειας, σ’ έναν κόσμο μαγείας που διχάζεται όλο και περισσότερο.
Σελίδα 112 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia