Πίσω στο 2013, η 23χρονη Mackenzie Scott από το Macon της Τζόρτζια ήρθε στη χώρα μας για πρώτη φορά κουβαλώντας μόνο το ομότιτλο ντεμπούτο της ως TORRES συν ένα 8άρι από το Pitchfork. Και όχι μόνο γέμισε το Six d.o.g.s., μα πέτυχε και στα πιο δύσκολα, όπως έγραψε τότε στην ανταπόκρισή του ο Χάρης Συμβουλίδης: «να κάτσει εκεί απέναντί μας μονάχη με την κιθάρα της και να τους έχει όλους κρεμασμένους από τα χείλη της» (ολόκληρη η ανταπόκριση εδώ).

Από τότε το μαλλί έγινε ξανθό και πριν κάποιους μήνες ήρθε για την TORRES η αναγνώριση όταν υπέγραψε στην 4AD για το 3ο της άλμπουμ Three Futures.

Το άλμπουμ απέτυχε ωστόσο να μπει έστω και στα χαμηλά των αμερικάνικων charts και τώρα η 27χρονη τραγουδοποιός κατηγορεί δημόσια την 4AD ότι την πέταξε έξω από το ρόστερ της (ενώ είχαν υπογράψει για 3 δίσκους), ακριβώς γιατί δεν ήταν αρκετά επιτυχημένη εμπορικά. «Τους εύχομαι ό,τι καλύτερο», έγραψε στο Twitter της, «α, και γάμα τη μουσική βιομηχανία».

Για οποιοδήποτε άλλο μεγάλο label βέβαια, όλα τούτα θα ήταν «business as usual». Αλλά για την 4AD, συνιστά πλήγμα με εναλλακτικό πρόσημο: όσο κι αν έχουν πια αλλάξει τα πράγματα, μέρος της αίγλης και της συμπάθειας που απολαμβάνει ανάμεσα στους μουσικόφιλους οφείλεται στο ανεξάρτητο παρελθόν της. Σε μέρες δηλαδή που κανείς καλλιτέχνης της δεν θα έβλεπε την πόρτα επειδή δεν πούλησε αρκετά.

{youtube}608BLWdT_OI{/youtube}

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured