Κι ενώ λόγος γίνεται συνέχεια για τις υπηρεσίες streaming και το πόσο θα κατακτήσουν τον κόσμο στο πολύ άμεσο μέλλον, μια έρευνα της Nielsen γειώνει όλους όσοι πιστεύουν ότι εκεί πάει σύντομα το πράγμα και μας αφήνει αρκετά ερωτηματικά. Είναι λογικό κάθε τόσο η μουσική βιομηχανία να πλάθει τη φούσκα της και είναι λογικό επίσης να αναζητά ένα προσοδοφόρο μοντέλο, αλλά ο κόσμος προς το παρόν δεν φαίνεται να είναι και τόσο ενημερωμένος ως προς την ύπαρξη των υπηρεσιών streaming -σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα δεν ενδιαφέρεται κιόλας.
 
Αυτά έδειξε μια πρόσφατη έρευνα της Nielsen που διενεργήθηκε σε ένα target group που περιελάμβανε πολλές ηλικίες. Σε όλες τις περιπτώσεις η μειοψηφία εξέφρασε τόσο γνώση της ύπαρξης αυτών των υπηρεσιών, όσο και ενδιαφέρον, είτε επρόκειτο να πληρώσει γι' αυτές, είτε όχι (ακόμα πιο σημαντικό στοιχείο).
 
Εκτός των εικοσάρηδων, μάλιστα, περισσότερο από 30% των ερωτηθέντων δε γνώριζε καν ότι υπάρχουν αυτές οι υπηρεσίες. Ποιες υπηρεσίες; [Καλή ερώτηση γιατί στη χώρα μας το ποσοστό προφανώς και θα ξεπερνούσε το 70%, αφού οι περισσότερες δεν είναι διαθέσιμες καν]. Μιλάμε για τα Rhapsody, Spotify, we7, Deezer, Grooveshark κ.α.
 
Ένα ακόμα δε σημαντικό στοιχείο είναι ότι σε κάθε ηλικιακό group κάτω των 50, περισσότεροι καλλιτέχνες φανέρωσαν γνώση αυτών των υπηρεσιών, αλλά και παράλληλα πλήρη αδιαφορία να τις χρησιμοποιήσουν.
 
Το πλήρες white paper μπορείτε να το κατεβάσετε από το blog του Midem.

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured