Για 20 χρόνια ο Mike Watt (τωρινός μπασίστας των Stooges και) ιδρυτικό μέλος των Minutemen, δεν μπορούσε ούτε να διανοηθεί να ακούσει τη μουσική που έκανε με τη μπάντα του. Όπως εξηγούσε στους δημοσιογράφους ο θάνατος του συνεργάτη του σε αυτή την αρχετυπική
και θεμελιώδη για το αμερικάνικο underground μπάντα, D. Boon (από αυτοκινητιστικό δυστύχημα) το 1985, του δημιουργούσε «… απίστευτο πόνο».
Όμως από το 2005 και πέρα ο Watt και με την αφορμή της συμμετοχής του στο ντοκιμαντέρ We Jam Econo όπου και διερευνούνταν όλα αυτά τα χρόνια του αμερικάνικου hardcore, αποφάσισε ότι έπρεπε να επαναεπισκεφθεί τις μνήμες του.
Αυτό γίνεται λοιπόν για πρώτη φορά  με την rock όπερα hyphenated-man που ηχογραφήθηκε το 2010 και όπως την  περιγράφει ο ίδιος στο Billboard, είναι «…σαφώς πιο ιμπρεσσιονιστική» από τους προκατόχους της. Τις 2 άλλες παρόμοιες δηλαδή προσπάθειες του Watt στο χώρο της rock όπερας, το Contemplating the Engine Room (1997) –όπου για πρώτη φορά από το 1985 υπάρχει αναφορά από μεριάς του ακόμα στο όνομα Minutemen – και το The Secondman's Middle Stand (2000) όπου και πραγματευόταν το ζοφερό πρόβλημα υγείας που σχεδόν τον είχε φέρει στο χείλος του θανάτου.


Μιλώντας αναλυτικά για το hyphenated-man (η απουσία κεφαλαίων είναι επιλογή του) ο Watt είπε ότι «…ήθελα να είναι αυτό που είμαι αυτή τη στιγμή, ένας 52χρονος punk rocker που σκέπτεται όλες αυτές τις μέρες όπου δεν υπήρχε καν η σκέψη ότι θα μεγαλώναμε, εξάλλου ζούσαμε μια πολύ γαμημένη ζωή για να σκεφθούμε ότι θα υπάρχει μέλλον. Αυτή τη φορά πάντως πιστεύω ότι ξεμπέρδεψα με μένα…Τα επόμενα έργα/δίσκου δεν θα με αφορούν τόσο προσωπικά…».
Ο δίσκος ηχογραφήθηκε στο στάδιο του μπασίστα των Pere Ubu, Tony Maimone, στο Brooklyn και ο Watt σκοπεύει να το παρουσιάσει σε μία εξαντλητική τουρνέ των 51 συναυλιών μέσα σε 52 (!) ημέρες, αρχής γενομένηες στις 10 Μαρτίου από την Santa Barbara της Καλιφόρνιας, ενώ ο δίσκος κυκλοφορεί την 1η Μαρτίου.

 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured