Ένα ενδιαφέρον άρθρο δημοσιεύει ο Δημήτρης Κανελλόπουλος στο e-tetradio.gr, το πιο δραστήριο site για το ό,τι συμβαίνει στο ελληνικό δραστήριο, με αφορμή την άφιξη του Spotify στην Ελλάδα.
"Το Spotify αποτελεί έναν πολύ σοβαρό αντίπαλο για τα εγχώρια μουσικά ραδιόφωνα, 1) έτσι όπως είναι (το Spotify) δομημένο και, 2), έτσι όπως βρίσκονται (τα ραδιόφωνά μας) σε νιρβάνα", αναφέρει και συμπληρώνει: "Όταν κάθεσαι καλή ώρα στο γραφείο σου, όπως εγώ προχθές το βράδυ, και σου... σκάει ένα mail με την καινούργια λίστα του ΝεοΥορκέζικου περιοδικού CMJ Music που μόλις ανέβηκε στο Spotify, είναι σίγουρο πως θα αλλάξεις το ραδιόφωνο το οποίο ακούς εκείνη την ώρα μέσω internet χωρίς καν δεύτερη σκέψη".
Το πιο σημαντικό όμως είναι το εύρος των τραγουδιών που παίζουν ανά εβδομάδα οι ελληνικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί. "Κάποιοι σταθμοί, αρκετοί θα έλεγα, βγάζουν όλη την εβδομάδα με 300-400 τραγούδια. Σημειώστε παραδείγματα. Ένα μεγάλο pop ραδιόφωνο, πολύ υψηλά στις ακροαματικότητες, έπαιξε συνολικά από τις 24 έως και τις 30 Σεπτεμβρίου μόλις 176 διαφορετικά τραγούδια. Στην ουσία έπαιζε τα ίδια και τα ίδια. Ένα άλλο μουσικό ραδιόφωνο που μεταδίδει μόνο... επιτυχίες την έβγαλε το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα με 135 κομμάτια όλα κι όλα! Μόνο! Συνήθως τα ραδιόφωνα με λαϊκό ρεπερτόριο μεταδίδουν εβδομαδιαίως γύρω στα 500 τραγούδια, τη συγκεκριμένη εβδομάδα ένας ανάλογος ραδιοσταθμός έπαιξε 528, ένας άλλος 475 κι ένας τρίτος 749 τραγούδια συνολικά. Έτσι, πάντως, δεν το ανταγωνίζεσαι το Spotify. Θα φας τη σκόνη του, δυστυχώς". "Μόνο τα ραδιόφωνα με ψυχή θα τη βγάλουν καθαρή στο μέλλον, μόνο αυτά θα μπορέσουν να επιζήσουν στην επέλαση του Spotify, αλλά και απέναντι στις υπόλοιπες πλατφόρμες μουσικής. Και φυσικά οι παραγωγοί που γνωρίζουν το αντικείμενο", αναφέρει στο ίδιο άρθρο που μπορείτε να βρείτε στο www.e-tetradio.gr.