Το τέλος του 2014 βρίσκει το KYKLOS ENSEMBLE να ατενίζει με ενθουσιασμό το 2015. Πλήρες εμπειριών από τη φετινή χρονιά, την αποχαιρετά προσφέροντας στο κοινό (άλλο) ένα μοναδικό ρεσιτάλ στην έδρα του –και στις πλέον προσιτές συνθήκες.
Αυτή τη φορά πρωταγωνίστριες της βραδιάς είναι δύο πολύ σημαντικοί μουσικοί που η συνύπαρξή τους δεν είναι παροδική αλλά έχει σμιλευτεί από την αδιάλειπτη συνέχεια. Κάτοχοι διεθνών βραβείων, με σπουδαίες συνεργασίες και αξιοζήλευτη πορεία στα μουσικά δρώμενα, η Μαριλένα Δωρή (φλάουτο) και η Μαρία Μπιλντέα (άρπα) έχοντας υπάρξει μουσικοί συνοδοιπόροι για μία εικοσαετία, σήμερα, ως μέλη της οικογένειας του KYKLOS ENSEMBLE, καταθέτουν τους μουσικούς τους δεσμούς μέσα από ένα φασματικό πρόγραμμα με έργα: Bach, Bartok-Arma, Doppler-Zamara, Petra-Basacopol, Liebermann.
Ο μαγικός ήχος του φλάουτου και ο ονειρικός παλμός της άρπας βρίσκουν τον χώρο τους· με αγγελιαφόρους δύο μουσικούς σε διαρκή αναζήτηση.
[ΣΗΜΕΙΩΣΗ: το ρεσιτάλ λειτουργεί και ως πρόλογος στο Masterclass στην άρπα που θα διεξαχθεί από 16 έως 19/12 στον ίδιο χώρο με διδάσκουσα τη Μαρία Mπιλντέα στα πλαίσια των κύκλων προγραμματισμού: O KYKLOS με Έγχορδα, Ο KYKLOS εκπαιδεύει]
Μία διαρκής συνύπαρξη: Δεσμοί ήχων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Carmen Petra-Basacopol: Σονάτα για φλάουτο και άρπα
Allegro appassionato
Andante espressivo
Allegro vivo
Johann Sebastian Bach (1685-1750): Σονάτα σε μι μείζονα, BWV 1035 [Mεταφορά για φλάουτο και άρπα: Mαρία Μπιλντέα]
Adagio ma non tanto
Allegro
Siciliano
Allegro assai
Franz Doppler (1821-1883)-Antonio Zamara (1829-1891): Casilda Fantaisie, για φλάουτο και άρπα
Lowell Liebermann: Σονάτα για φλάουτο και άρπα, op. 56
Bela Bartok (1881-1945)-Paul Arma (1905-1987): Suite Paysanne Hongroise, βασισμένο στο 15 Hungarian Peasant Songs for flute and piano
[Mεταφορά για φλάουτο και άρπα : Mαρία Μπιλντέα]
Ρεσιτάλ φλάουτου-άρπας | Μία διαρκής συνύπαρξη: Δεσμοί ήχων
Μαριλένα Δωρή, φλάουτο - Μαρία Μπιλντέα, άρπα
Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 2014 | Ώρα: 20:30
ΩΔΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, αίθουσα του KYKLOS
Είσοδος: 10 €, 2 € (μειωμένο)