Αθήνα, αρχές της δεκαετίας του ’50. Ο μαστρο-Αντώνης Μπάρκας, ένας σπουδαίος καραγκιοζοπαίχτης, βλέπει με θλίψη την τέχνη του να φθίνει. Το κοινό του Καραγκιόζη εγκαταλείπει μαζικά το θέαμα, με το οποίο διασκέδαζε επί μισό και πλέον αιώνα, για χάρη του κινηματογράφου που εξαπλώνεται ραγδαία στις πόλεις και την ύπαιθρο. Στην προσπάθειά του να σταματήσει το χρόνο, έρχεται σε σύγκρουση με το περιβάλλον του. Πρωτίστως με τη μικρότερη αδελφή του, την Αγγέλα – η οποία ζει στη σκιά του και είναι αρραβωνιασμένη δέκα χρόνια τώρα με έναν προικοθήρα ναυτικό, τον Σίμο–, με τη συμπαθή τραγουδίστρια του θιάσου του, που του παραστέκεται μέχρι τέλους, και με τους βοηθούς του Θεοφάνη και Άγγελο. Τόσο η ηλικία, όσο και ο ρομαντικός χαρακτήρας του, δεν του επιτρέπουν να εγκαταλείψει την αγαπημένη του τέχνη κι έτσι πεθαίνει κι αυτός μαζί της.
Ποιο είναι το νόημα της ζωής; Μήπως είναι η εργασία; Μήπως η μάθηση; Η οικογένεια; Ο πλούτος; Και τι κάνουμε όταν ο θάνατος μας χτυπά την πόρτα; Η ταινία προσπαθεί να δώσει μια απάντηση στα βασανιστικά ερωτήματα: ποιοι είμαστε, από πού ερχόμαστε, έχει η ζωή μας κάποιο νόημα ή όλα είναι μάταια; Αλλά… περιμένετε! Εδώ δεν πρόκειται για καμιά φιλοσοφική πραγματεία! Εδώ πρόκειται για τους Monty Python, που με το θεότρελο, άσεμνο χιούμορ τους, δεν αφήνουν τίποτα όρθιο! Σατιρίζουν μέχρι τελικής πτώσεως όλους τους κοινωνικούς περιορισμούς που μας εμποδίζουν να χαρούμε την ομορφιά της ζωής…
Καλοκαίρι 1949. Τέλος του εμφυλίου πολέμου στη Ελλάδα. Η τελευταία ομάδα ανταρτών του Δημοκρατικού Στρατού αναγκάζεται να εγκαταλείψει τον Ταΰγετο και να προχωρήσει προς τα παράλια. Κατά τη διάρκεια αυτής της ανέλπιδης μακράς πορείας, οι αντάρτες θα πέσουν ο ένας μετά τον άλλο από τα πυρά του Εθνικού Στρατού και των οπλισμένων χωρικών, σε ένα φυσικό περιβάλλον αρχέγονα όμορφο κι αδιάφορο για τη μοίρα των κατατρεγμένων.
Οι ζωές μιας ομάδας απελπισμένων εμπλέκονται καθώς διαγωνίζονται σε ένα εξουθενωτικό μαραθώνιο χορού.
Ο Σαρλό τρελαίνεται από τους αγχωτικούς ρυθμούς εργασίας σ’ ένα μεγάλο εργοστάσιο, συλλαμβάνεται από παρεξήγηση ως ηγέτης μιας διαδήλωσης, ερωτεύεται μια καταζητούμενη ορφανή κοπέλα και προσπαθεί μαζί της να βρει την ευτυχία. Μία από τις καλύτερες ταινίες του Chaplin,που στιγματίζει την ανεργία, την απανθρωπιά αλλά και τη μηχανοποίηση της κοινωνίας και διαδραματίζεται στην περίοδο του μεγάλου οικονομικού κραχ του 1929 με ακραίες τις συνθήκες φτώχειας και ανεργίας, αλλά και εξαθλίωσης των εργαζομένων.
Από τους Χωρίς Περιδέραιο και τους ΑΝΤΙ, μέχρι τους Human Puppets και τους Regressverbot. Aπό τους IT95 και Alive She Died, μέχρι τους Selofan και τον Doric.
Τέσσερις ιστορίες τρόμου και φαντασίας τοποθετημένες στην μεσαιωνική Ιαπωνία.
Η εξαιρετική ζωή και η καριέρα της δικαστή του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ Ρουθ Μπέιντερ Γκίνσμπεργκ, η οποία ανέπτυξε μια εκπληκτική νομική κληρονομιά, ενώ ταυτόχρονα έγινε απροσδόκητα ένα είδωλο λαϊκού πολιτισμού.
Ένα μικρό παιδί πέφτει θύμα αδίστακτων απαγωγέων που ζητούν λύτρα από τον επιχειρηματία πατέρα του. Το παιδί πρέπει να επιστρέψει στο σπίτι το συντομότερο καθώς είναι άρρωστο και του χορηγείται ειδική φαρμακευτική αγωγή.
Οι δύο ληστές Butch Cassidy (Paul Newman) και Sundance Kid (Robert Redford) μετά από ληστεία σε τρένο με χρηματαποστολή, πηγαίνουν στη Βολιβία, καθώς τα περιθώρια έχουν στενέψει γι`αυτούς.
Σε ένα υπαίθριο λούνα παρκ, ο ιδιόρρυθμος Δρ. Καλιγκάρι, διευθυντής μιας ψυχιατρικής κλινικής, προβλέπει το μέλλον. Ο Καλιγκάρι κατευθύνει τον Καίσαρα, ο οποίος σκοτώνει χωρίς κίνητρο και λογική.
Ο Ιάσων Φιλίππου μόλις έχει απολυθεί από το στρατό κι επιστρέφει στη Ρόδο. Στο μπαρ του πλοίου γνωρίζεται με έναν επαγγελματία ζιγκολό, τον Κώστα Μακρή, και λίγο αργότερα στο κατάστρωμα του πλοίου με μια παντρεμένη πλούσια Ροδίτισσα, τη Μάρθα Φωκά, η οποία τον καταγοητεύει. Στο νησί, δεν αργούν να συναντηθούν και να ζευγαρώσουν, ενώ η Μάρθα του γνωρίζει και τον σύζυγό της, έναν κυνικό τύπο ο οποίος της κάνει τη ζωή μαύρη
Σελίδα 71 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia