Η Τζαστίν (Κίρστεν Ντανστ) και ο Μάικλ (Αλεξάντερ Σκάαρσγκαρντ) γιορτάζουν το γάμο τους με ένα πάρτυ στο σπίτι της αδερφής της (Σαρλότ Γκαίνσμπουργκ) και του άντρα της (Κίφερ Σάδερλαντ). Εντωμεταξύ, ο πλανήτης Μελαγχολία κατευθύνεται προς τη Γη...
Η «Όπερα της πεντάρας», γράφτηκε από τον Μπρεχτ το 1928, την παραμονή δηλαδή του μεγαλύτερου ως τότε παγκόσμιου οικονομικού κραχ. Αποτελεί διασκευή του έργου του Τζων Γκαίυ, «H Όπερα του ζητιάνου» (1728), από το οποίο διατήρησε το σατιρικό ύφος, όχι όμως διακωμωδώντας την ιταλική όπερα αλλά καυτηριάζοντας την αστική υποκρισία. Λίγο αργότερα, το 1931 σκηνοθετήθηκε για τη μεγάλη οθόνη από τον Γκεόργκ Βίλχελμ Πάμπστ. Ο Πάμπστ γύρισε την ταινία σε δύο εκδοχές, τη γερμανική και τη γαλλική, με δύο καστ (Γερμανούς και Γάλλους ηθοποιούς), σύμφωνα με την κοινή πρακτική που ακολουθούσαν οι δημιουργοί στις αρχές της περιόδου του ομιλούντος κινηματογράφου. Ογδόντα χρόνια μετά το γύρισμα της ταινίας, το έργο παραμένει επίκαιρο, σαρκαστικό και ένα δριμύ «κατηγορώ» στο καπιταλιστικό σύστημα, που εκμεταλλεύεται ακόμη και τους πιο αδύναμους κρίκους της κοινωνίας σε κάθε εποχή, δηλαδή τους ανέργους και την ανάγκη τους για δουλειά. Εμπόριο μπορούν να γίνουν τα πάντα, ακόμη και η ελεημοσύνη. Πρωταγωνιστές, ένας στυγνός «επιχειρηματίας» με εταιρεία-βιτρίνα που εκμεταλλεύεται τους επαίτες του Λονδίνου αλλά δηλώνει φτωχός, ένας επίορκος αστυνομικός, ένας ληστής που λιγουρεύεται τα μεγάλα «πορτοφόλια», μια διάσημη πόρνη. Μήπως σας φαίνονται κάπως γνώριμα όλα αυτά; Πρόκειται για μορφές βγαλμένες από τη φαντασία του Μπρεχτ με φόντο την αστική τάξη του βικτοριανού Λονδίνου, οι οποίες όμως παραμένουν δυστυχώς εξαιρετικά γνώριμες και σήμερα. Η ταινία είναι μια επίκαιρη επιλογή και κριτικό σχόλιο για τις εποχές που διανύουμε, εποχές όπου το σύγχρονο οικονομικοκοινωνικό σύστημα περνά την πιο βαθιά του κρίση.
Η Aurora είναι μια ηλικιωμένη Πορτογαλέζα που ζει μαζί με τον σύζυγό της από το Πράσινο Ακρωτήρι. Στη διπλανή πόρτα μένει η Pilar, μια γυναίκα που σκοπό έχει να κάνει το καλό, παρά το γεγονός ότι δεν λαμβάνει καμία ευγνωμοσύνη για τις προσπάθειές της και κυρίως από την Aurora, που προτιμά να σπαταλά τις οικονομίες της στο πλλησιέστερο καζίνο. Όταν η Aurora πεθάνει, η Pilar ψάχνει τα ίχνη ενός παλιού εραστή.
Μια βιογραφική ταινία για τη ζωή του Ian Curtis (Sam Riley), του αινιγματικού τραγουδιστή των Joy Division, του οποίου τα προσωπικά και επαγγελματικά προβλήματα τον οδήγησαν στην αυτοκτονία, στην ηλικία των 23 ετών.
Η χήρα Ροζάρια παίρνει τα τέσσερα παιδιά της και μετακομίζει στο Μιλάνο. Ένα πέμπτο, ζει ήδη εκεί. Μία πόρνη θα μπει ανάμεσα σε δύο αυτά, τον Σιμόνε και τον Ρόκο, που καταλήγει σε τραγωδία.
Παίρνοντας μαζί της μονάχα μερικά πράγματα, λίγα χρήματα και ένα όπλο, η Diane Kramer φεύγει για το Εβιάν. Μοναδικός της στόχος να βρει τον οδηγό της Mercedes χρώματος μόκα που χτύπησε τον γιό της και αναστάτωσε την ζωή της.
Ο νεαρός Άνταμ ξεκινά ένα επικό, παράτολμο ταξίδι για να ξετυλίξει το μυστήριο πίσω από τον χαμένο για χρόνια πατέρα του, που δεν είναι άλλος από τον θρυλικό Μεγαλοπατούσα! Κρυμμένος βαθιά μέσα στο δάσος για πολύ καιρό ώστε να προστατέψει τον εαυτό του και την οικογένειά του από την HairCo.
Ο Γκρου έρχεται αντιμέτωπος με τον Μπαλτάζαρ Μπρατ, έναν πρώην ανήλικο σταρ που μεγάλωσε και παθιάστηκε με τον χαρακτήρα που έπαιζε στα 1980. Αλλά υπάρχει και νέος, απροσδόκητος εχθρός για τον Γκρου, κι αυτός είναι ο χαμένος επί έτη δίδυμος αδελφός του, Ντρου.
Η 28χρονη Παουλίνα εγκαταλείπει μια λαμπρή καριέρα δικηγόρου, για να αφοσιωθεί στη διδασκαλία σε περιοχή της Αργεντινής που μαστίζεται από φτώχια. Σε ένα νέο σκληρό περιβάλλον, επικεντρώνεται στην αποστολή της και την πολιτική της διάσταση, θυσιάζοντας τον δεσμό της, αλλά και την πίστη του πατέρα της, ο οποίος είναι ένας πανίσχυρος τοπικός δικαστικός.
Αρκετά χρόνια μετά τον τραγικό θάνατο της μικρής τους κόρης, ένας κουκλοποιός και η σύζυγος του καλωσορίζουν στο σπίτι τους, μια καλόγρια και μια ομάδα κοριτσιών από ένα κατεστραμμένο ορφανοτροφείο της περιοχής. Σύντομα θα γίνουν ο στόχος της δαιμονισμένης δημιουργίας του κουκλοποιού, της Άνναμπελ.
Μετά τον αιφνίδιο θάνατο του συντρόφου της, η Μαρίνα αντιμετωπίζει την απροθυμία της οικογένειάς του να την συμπεριλάβει στο πένθος. Αιτία; Η Μαρίνα είναι τρανσέξουαλ.
Καταραμένος αθάνατος σαμουράι περιπλανιέται και συναντά κοπέλα της οποίας οι γονείς σφαγιάστηκαν από συμμορία ξιφομάχων. Για να σώσει την ψυχή του, ορκίζεται να τη βοηθήσει να πάρει εκδίκηση.
Σελίδα 187 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia