Ο 11χρονος Μίσα καταφθάνει από τη Ρωσία στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2004 για να ζήσει με τη μητέρα του, Σοφία, μετά από ένα μεγάλο διάστημα αποχωρισμού. Αυτό που δεν ξέρει είναι ότι στην Αθήνα τον περιμένει ένας νέος πατέρας.
Ο Πάντινγκτον ζει πλέον ευτυχισμένος με την καινούρια του οικογένεια, τους Μπράουν, στο Ουίνζντορ Γκάρντενς. Κι ενώ ψάχνει να βρει το τέλειο δώρο για την θεία του τη Λούση, που κλείνει τα 100 της χρόνια, ο Πάντινγκτον εντοπίζει ένα μοναδικό pop-up βιβλίο στην αντικερί του κ. Γκρούμπεν. Όταν όμως το βιβλίο εξαφανίζεται, ο Πάντινγκτον και οι Μπράουν ξεκινάνε ένα απίστευτο περιπετειώδες ταξίδι προκειμένου να λύσουν το μυστήριο.
Όλα φάνηκαν να ηρεμούν από τη στιγμή που ο θετός μπαμπάς Μπραντ έγινε φίλος με τον κανονικό, τον ατίθασο Ντάστι. Αλλά τίποτα δεν μένει ήρεμο, όταν πρέπει να τα βάλουν με τους παρεισφρητικούς τους πατέρες κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Μια ομάδα Αμερικανών στρατιωτών γυρνάει σπίτι από το Ιράκ, όπου έγιναν μάρτυρες ανείπωτης βίας και παραλογισμού. Καθώς προσπαθούν να επιστρέψουν στην καθημερινότητα ως πολίτες, βασανίζονται από τις εμπειρίες στους στα πεδία των μαχών, υποφέροντας από μετατραυματικό στρες.
Μετά τον θάνατο της συζύγου του, ο Μπιλ και ο 17χρονος γιος του, Γουές, μετακομίζουν από τη μικρή τους πόλη στη μεγαλούπολη, σε μια προσπάθεια να κάνουν μια νέα αρχή.
Μια τραγική ιστορία αγάπης που διαπερνά την επιφανειακή κομψότητα της αριστοκρατίας, μελετώντας τη λεπτή σχέση ψυχαναγκασμού και απόλυτης ελευθερίας. Το «Είμαι Αγάπη» καταγράφει το χρονικό του απροσδόκητου έρωτα ανάμεσα στη Ρωσίδα σύζυγο ενός Μιλανέζου μεγαλοεπιχειρηματία, μητέρας τριών παιδιών, κι ενός κατά πολύ νεότερού της άντρα. Με φόντο το μεγαλοαστικό Μιλάνο, η Εμα νιώθει τον κόσμο της να γκρεμίζεται όταν ανακαλύπτει πως η κόρη της είναι ομοφυλόφιλη και ταυτόχρονα συνάπτει ερωτική σχέση με τον Αντόνιο, έναν νεαρό σεφ και φίλο του μικρότερου γιου της. Ξαφνικά, η κρυφή σχέση του ζευγαριού αποκαλύπτεται και ένα κρεσέντο τύψεων και παρεξηγήσεων ξεσπάει με συνέπειες τραγικών διαστάσεων. Το φιλμ μεταμφιέζεται σε οπερετικό μελόδραμα, μπολιασμένο με ισχυρές δόσεις βισκοντικής μαγείας, για να αναδειχθεί σε αξεπέραστη σπουδή στις εσωτερικές συγκρούσεις της ανθρώπινης φύσης.
Η ταινία, μια πραγματεία πάνω στη μαγεία, την τρέλα και το δαιμονισμό, με μορφή ελεύθερου δοκιμίου, καταγγέλλει το σκοταδισμό του Μεσαίωνα και της Ιεράς Εξέτασης, ενώ παραλληλίζει τη δαιμονολογία με την υστερία, υπό το φως της ψυχιατρικής επιστήμης. Τα πλάνα θυμίζουν πίνακες των Μπρίχελ, Ιερώνυμου Μπος και Γκόγια.
30 χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης ταινίας, ένας νέος blade runner, ο αστυνομικός Κ, ξεσκεπάζει ένα παλιό μυστικό που μπορεί να οδηγήσει ό,τι έχει απομείνει από την κοινωνία στο απόλυτο χάος. Η ανακάλυψη αυτή τον οδηγεί στην αναζήτηση του Rick Deckard , έναν άλλο blade runner της αστυνομίας του Λος Άντζελες, που έχει εξαφανιστεί τα τελευταία 30 χρόνια.
Καλώς ήρθατε στο ηλιόλουστο Suburbicon! Ένα προάστιο με χαρούμενες οικογένειες, ακριβώς στην καρδιά της Κεντρικής Αμερικής. Με τα οικονομικά σπίτια τους και το φροντισμένο γρασίδι στους κήπους τους, το Suburbicon είναι η απάντηση στο αμερικάνικο όνειρο του 1957. Αν και η οικογένεια Λοντζ είναι μία εκ των ακρογωνιαίων λίθων στη συγκεκριμένη κοινότητα, η ζωή τους ανατρέπεται ξαφνικά όταν μία επίθεση που δέχονται από αγνώστους μέσα στο σπίτι τους, επιφέρει τον τραγικό θάνατο της μητέρας του μικρού Νίκι.
Στη Σκοτία της δεκαετίας του 50`, ένας συγγραφέας που εργάζεται σε μια φορτηγίδα και διατηρεί ερωτικό δεσμό με την γυναίκα του καπετάνιου ανασύρει από το ποτάμι το πτώμα μιας γυναίκας. Η νεκρή είναι παλιά του ερωμένη, ωστόσο δεν θα αναφέρει τίποτα στην αστυνομία φοβούμενος ότι μπορεί να κατηγορηθεί για φόνο...
Όλοι μας αγαπάμε το φαγητό. Πώς λοιπόν καταλήγουμε να πετάμε σχεδόν το μισό στα σκουπίδια; Οι σκηνοθέτες και λάτρεις του φαγητού Τζεν και Γκραντ εμβαθύνουν στο ζήτημα των τροφικών αποβλήτων – από το αγρόκτημα στη λιανική αγορά, κι από κει στα έγκατα του ψυγείου μας.
Ένας οφθαλμολόγος απειλείται από την ερωμένη του, πως αν δεν την παντρευτεί θα του διαλύσει την ζωή. Όταν ο αδελφός του προτείνει το φόνο ως λύση, ο οφθαλμολόγος βρίσκεται σε δίλλημα. Από την άλλη, ένας σκηνοθέτης μάχεται με έναν ερωτικό πειρασμό κι ενώ κάνει το τελευταίο του ντοκιμαντέρ.
Σελίδα 180 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia