Όταν η συμφορά χτυπάει την πόρτα ενός μεσήλικα δικηγόρου, ο κοινωνικός του περίγυρος σπεύδει να του συμπαρασταθεί. Αντλώντας ικανοποίηση από τη συμπόνοια, την ευγένεια και την προσοχή των συνανθρώπων του, δικηγόρος εθίζεται τόσο πολύ στον οίκτο τους, που δυστυχεί όταν είναι χαρούμενος και χαίρεται όταν είναι δυστυχισμένος.
Με τη δράση τοποθετημένη εξ ολοκλήρου στο εσωτερικό μιας απομονωμένης σχολής χορού, το «Climax» απεικονίζει τι συμβαίνει σε ένα πάρτι μαθητών της όταν ένα άγνωστο χέρι μπερδεύει αλκοόλ και πανίσχυρες ψυχοτροπικές ουσίες σε ένα μπολ σανγκρία, οδηγώντας σε ομαδικό freak out υπό τους ήχους του Τζόρτζιο Μόροντερ,του Aphex Twinκαι τωνDaft Punk.
Η αληθινή ιστορία του ληστή τραπεζών Φόρεστ Τάκερ, που πρωτομπήκε φυλακή σε ηλικία 15 ετών, κατάφερε να αποδράσει 18 φορές και συνέχισε απτόητος να οργανώνει ληστείες μέχρι τα 79 του.
Ο Τζάκσον Μέιν, ο οποίος και ερωτεύεται την επίσης καλλιτέχνη Άλι . Εκείνη έχει αρχίσει να εγκαταλείπει το όνειρό της να γίνει μεγάλη τραγουδίστρια, μέχρι που ο Τζακ την βγάζει και πάλι στο προσκήνιο. Αλλά όταν η καριέρα της Άλι παίρνει τα πάνω της, η προσωπική πλευρά της σχέσης τους καταρρέει, καθώς ο Τζακ βρίσκεται σε συνεχή μάχη με τους δικούς του εσωτερικούς δαίμονες.
Κατά τη διάρκεια μιας απόκοσμης περιπέτειας ο Spider-Man απέκτησε μία καινούργια μαύρη στολή, που άλλαξε τη μορφή του και ενίσχυσε τις ήδη εκπληκτικές του ικανότητες, δυστυχώς όμως επηρέαζε τα συναισθήματά του καθιστώντας τον πιο επιθετικό και απρόβλεπτο. Έτσι αποφάσισε να απαλλαγεί από τη στολή του, η οποία ωστόσο θα καταλήξει στον Έντι Μπροκ, έναν ξεχασμένο δημοσιογράφο που αδίκως κατηγορούσε τον Πάρκερ για τα προβλήματά του.
Μια γυναίκα επιστρέφει στην αυστηρά Ορθόδοξη Εβραϊκή της πατρίδα μετά τον θάνατο του ραβίνου πατέρα της και ταράζει τα νερά της ήσυχης κοινωνίας με το ενδιαφέρον που δείχνει σε μια παιδική της φίλη.
Ο Ντάνυ, έφηβος γιος της οικογένειας Αρνώ, εξαφανίζεται. Ο Φρανσουά Βισκόντι, ένας καταπονημένος και απογοητευμένος ντετέκτιβ της αστυνομίας, αναλαμβάνει την υπόθεση. Ο Φρανσουά ξεκινά τις έρευνες για τον αγνοούμενο νεαρό, ενώ ταυτόχρονα μοιάζει απρόθυμος να ασχοληθεί με τον δικό του 16χρονο γιο, Ντενί.
Ο Blinky Bill είναι ένα μικρό και αξιαγάπητο κοάλα με μεγάλη φαντασία. Ένας εξερευνητής στην καρδιά, που ονειρεύεται να αφήσει την μικρή του πράσινη πόλη και να ακολουθήσει τον εξερευνητή πατέρα του στα ταξίδια του. Όταν όμως ο Μr.Bill χάνεται σε ένα ταξίδι του, ο Βlinky είναι ο μόνος που πιστεύει ότι ο πατέρας του είναι ακόμα ζωντανός.
Ένας ευυπόληπτος ιατροδικαστής εμπλέκεται σε ένα τροχαίο, όπου τραυματίζεται ένα οχτάχρονο αγοράκι. Ο άνδρας προτίθεται να πληρώσει αποζημίωση στον πατέρα του παιδιού και να το μεταφέρει στο νοσοκομείο, αλλά εις μάτην.Το άλλο πρωί, βρίσκει στο νοσοκομείο το πτώμα του αγοριού που έχει μεταφερθεί εκεί για αυτοψία, αλλά η πρώτη γνωμάτευση δείχνει θάνατο από δηλητηρίαση.
Η «Όπερα της πεντάρας», γράφτηκε από τον Μπρεχτ το 1928, την παραμονή δηλαδή του μεγαλύτερου ως τότε παγκόσμιου οικονομικού κραχ. Αποτελεί διασκευή του έργου του Τζων Γκαίυ, «H Όπερα του ζητιάνου» (1728), από το οποίο διατήρησε το σατιρικό ύφος, όχι όμως διακωμωδώντας την ιταλική όπερα αλλά καυτηριάζοντας την αστική υποκρισία. Λίγο αργότερα, το 1931 σκηνοθετήθηκε για τη μεγάλη οθόνη από τον Γκεόργκ Βίλχελμ Πάμπστ. Ο Πάμπστ γύρισε την ταινία σε δύο εκδοχές, τη γερμανική και τη γαλλική, με δύο καστ (Γερμανούς και Γάλλους ηθοποιούς), σύμφωνα με την κοινή πρακτική που ακολουθούσαν οι δημιουργοί στις αρχές της περιόδου του ομιλούντος κινηματογράφου. Ογδόντα χρόνια μετά το γύρισμα της ταινίας, το έργο παραμένει επίκαιρο, σαρκαστικό και ένα δριμύ «κατηγορώ» στο καπιταλιστικό σύστημα, που εκμεταλλεύεται ακόμη και τους πιο αδύναμους κρίκους της κοινωνίας σε κάθε εποχή, δηλαδή τους ανέργους και την ανάγκη τους για δουλειά. Εμπόριο μπορούν να γίνουν τα πάντα, ακόμη και η ελεημοσύνη. Πρωταγωνιστές, ένας στυγνός «επιχειρηματίας» με εταιρεία-βιτρίνα που εκμεταλλεύεται τους επαίτες του Λονδίνου αλλά δηλώνει φτωχός, ένας επίορκος αστυνομικός, ένας ληστής που λιγουρεύεται τα μεγάλα «πορτοφόλια», μια διάσημη πόρνη. Μήπως σας φαίνονται κάπως γνώριμα όλα αυτά; Πρόκειται για μορφές βγαλμένες από τη φαντασία του Μπρεχτ με φόντο την αστική τάξη του βικτοριανού Λονδίνου, οι οποίες όμως παραμένουν δυστυχώς εξαιρετικά γνώριμες και σήμερα. Η ταινία είναι μια επίκαιρη επιλογή και κριτικό σχόλιο για τις εποχές που διανύουμε, εποχές όπου το σύγχρονο οικονομικοκοινωνικό σύστημα περνά την πιο βαθιά του κρίση.
Ο ενήλικας Κρίστοφερ δουλεύει συνέχεια, πληρώνεται λίγο και το επαγγελματικό του μέλλον είναι αβέβαιο. Έχει δική του οικογένεια, αλλά εργάζεται τόσο πολύ που έχει ελάχιστο χρόνο για τη γυναίκα και την κόρη του. Έχει ξεχάσει την ειδυλλιακή παιδική του ηλικία, την οποία πέρασε παρέα με ένα λούτρινο αρκουδάκι που λάτρευε το μέλι και όλους τους φίλους του.
1993. Η Κάμερον οδηγείται σε ένα κέντρο «θεραπείας» γκέι εφήβων όταν ο φίλος της την πιάνει να ερωτοτροπεί με ένα κορίτσι κατά τη διάρκεια ενός σχολικού χορού.
Σελίδα 119 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia