Η Λίλα Κασέν, μια επιτυχημένη Ισπανίδα τραγουδίστρια, ετοιμάζεται να επανέλθει θριαμβευτικά στην ενεργό δράση μετά από μια δεκαετία μυστηριώδους σιωπής, αλλά την παραμονή της μεγάλης της συναυλίας χάνει τη μνήμη της σε ένα ατύχημα.
Η Λόρα ταξιδεύει με την κόρη και το γιο της στο χωριό που μεγάλωσε για το γάμο της αδερφής της. Οι εντάσεις όμως δε λείπουν από την οικογένεια της και τα συναισθήματα που τρέφει για τον παλιό της φίλο Πάκο περιπλέκουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση.
Είναι η πρώτη ημέρα της Αρεούμ στη δουλειά σε έναν μικρό εκδοτικό οίκο. Το αφεντικό, ο Μπονγκγουάν, αγάπησε και πρόσφατα χώρισε με τη γυναίκα που εργάζονταν πριν εκεί. Σήμερα, επίσης, ο παντρεμένος Μπονγκγουάν αφήνει το σπίτι στα μαύρα χαράματα και οδεύει για τη δουλειά.
Τι μαγικό συμβαίνει σε ένα αχαρτογράφητο νησάκι κάπου στο Αιγαίο; Δύο ανυποψίαστοι ξενομερίτες, ένας Γάλλος ευρωβουλευτής (Serge Requet Barville) και μία νεαρή οικονομολόγος (Μαργαρίτα Πανουσοπούλου), φτάνουν με καΐκι στο ειδυλλιακό Αρμενάκι και έρχονται σε επαφή με τον αλλόκοτο τρόπο ζωής και τις ανατρεπτικές ηθικές αξίες των κατοίκων του.
Όταν η Τσικίτα οδηγείται στη φυλακή για χρέη προς την τράπεζα - κάτι που οι Αρχές της Παραγουάης βαφτίζουν «απάτη» - η Τσέλα θα βρεθεί αντιμέτωπη με μια μετέωρη πραγματικότητα, ούσα αναγκασμένη να σηκώσει το βάρος του σπιτιού και να αναλάβει πρωτοβουλίες που μέχρι πρότινος βάραιναν τη σύντροφό της.
Όταν η κόρη του Όρσον Γουέλς αποφασίζει να φέρει για πρώτη φορά στο φως τα αρχεία του πατέρα της, ένας από του πιο ενδιαφέροντες σύγχρονους ντοκιμαντερίστες δέχεται την πρόκληση να προσεγγίσει τον μέγιστο σκηνοθέτη μέσα από καλλιτεχνικές του πτυχές που μας ήταν άγνωστες μέχρι πρότινος.
To Bohemian Rhapsody είναι μια ωδή στους Queen, τη μουσική τους και τον ξεχωριστό τραγουδιστή τους Φρέντι Μέρκιουρι. O Φρέντι αψήφησε τα στερεότυπα και τους συμβιβασμούς για να γίνει ένας από τους πιο αγαπητούς καλλιτέχνες του πλανήτη. Η
"ΕΝΑΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΣΤΕΡΙΑ" - "TENDER" - "ΑΝΑΣΑ" - "ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ"... Τέσσερις ιστορίες, που αποτυπώνουν ένα σινεμά ανοιχτό στην πρόκληση, χωρίς ενδοιασμούς και περιορισμούς, ένα σινεμά αληθινό, όπως η ίδια η ζωή: μια μαρτυρία για την εισβολή του ιού (AIDS) στη ζωή ενός νέου ερωτικού ανθρώπου (ΟΥΡΑΝΟΣ), ένα απλό, τρυφερό πορτραίτο μιας τραβεστί (TENDER), μια συγκινητική ελεγεία (ΑΝΑΣΑ) και freestyle ρεαλισμός (ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ). Ο έρωτας, ο θάνατος, η μάνα, η καθημερινότητα, οι απλές ανθρώπινες ιστορίες, η εσωτερική και εξωτερική ξενιτιά, η συνεχής αίσθηση της διαφορετικότητας ενώνονται με ιδιαίτερη σκηνοθετική δεξιοτεχνία.
Σε μια πόλη, με heavy metal μουσική και τη φωνή της Μαρία Κάλλας να στοιχειώνει τους ήρωες, ένας ηλικιωμένος άντρας, πρώην τρομοκράτης, που ντύνεται γυναίκα, «η κόκκινη Μαρία», ζει χωρίς νόμους και κρύβεται στο περιθώριο σαν πόρνη και διασκεδαστής, χορεύοντας στα cafe παλιούς, ξεπερασμένους χορούς, για τους θαμώνες, που του δίνουν λεφτά. Στο δρόμο συναντά ένα νεαρό αγόρι που μένει εκεί σα χαμίνι, ετοιμοθάνατο από επίθεση νεοφασιστών, που ζουν στην ίδια πόλη. Το αγόρι, εξαρτημένο από το αλκοόλ, ακούει τη φωνή της Μαρία Κάλλας, μιλάει με τη νεκρή ντίβα, με τη μάνα που του λείπει. Σε overdose ονειρεύεται τον τέλειο κόσμο. «Η κόκκινη Μαρία» σώζει το αγόρι και του μαθαίνει τη δουλειά. Για να επιβιώσουν μπουκάρουν σε cafe, δίνοντας παραστάσεις που μιλάνε για ένα νέο πολιτικό Θεό, για το πολιτικό λάθος του Θεού και για το τέλος της ιδεολογίας. Ο κόσμος τους είναι άγριος. Κι αστείος. Μαζί γίνονται ο μάγος της φυλής, ο ιερός τρελός, ο αντάρτης. Ζουν μια μαγική προσωπική επανάσταση. Όμως μια σειρά από φόνους θα τους κάνουν από ιδεολόγους, κατά συρροήν δολοφόνους.
Ο Τάκης παρακολουθεί παθητικά όσα του ξεσκίζουν τη ζωή. Το αφεντικό που τον εξευτελίζει χρησιμοποιώντας τον ακόμα και ως μασέρ, τους συναδέλφους του στη δουλειά που δεν τον αφήνουν σε ησυχία, τη γυναίκα του που τον κερατώνει, την αδελφή του που είναι πνευματικά άρρωστη, τους τοκογλύφους που τον κατατρέχουν…
Τι μαγικό συμβαίνει σε ένα αχαρτογράφητο νησάκι κάπου στο Αιγαίο; Δύο ανυποψίαστοι ξενομερίτες, ένας Γάλλος ευρωβουλευτής (Serge Requet Barville) και μία νεαρή οικονομολόγος (Μαργαρίτα Πανουσοπούλου), φτάνουν με καΐκι στο ειδυλλιακό Αρμενάκι και έρχονται σε επαφή με τον αλλόκοτο τρόπο ζωής και τις ανατρεπτικές ηθικές αξίες των κατοίκων του.
Όταν η Τσικίτα οδηγείται στη φυλακή για χρέη προς την τράπεζα - κάτι που οι Αρχές της Παραγουάης βαφτίζουν «απάτη» - η Τσέλα θα βρεθεί αντιμέτωπη με μια μετέωρη πραγματικότητα, ούσα αναγκασμένη να σηκώσει το βάρος του σπιτιού και να αναλάβει πρωτοβουλίες που μέχρι πρότινος βάραιναν τη σύντροφό της.
Σελίδα 105 από 465
© 1996 - 2024 Avopolis. All Rights Reserved. Powered by Brainfoodmedia