Ναταλία Πετρίτη

Μόλις το 10% του diversity fund του 100 εκατομμυρίων δολαρίων διέθεσε το Spotify την περασμένη χρονιά, το οποίο και δημιουργήθηκε για την προώθηση μουσικής και ηχητικού content από μέλη «ιστορικά περιθωριοποιημένων ομάδων».

Το Creators Equity Fund δημιουργήθηκε το 2022 μετά τις αντιδράσεις που δημιούργησε το περιεχόμενο του Spotify-exclusive podcast του Joe Rogan, The Joe Rogan Experience, στο οποίο και ακούγονταν συστηματικά παραπληροφορήσεις σχετικά με τον εμβολιασμό για τον COVID-19, όπως και το απαγορευτικό εν έτει 2022 N-word.

Η είδηση σχετικά με την πολύ μέτρια αρχή για το fund έγινε γνωστή μέσα από σχετικό ρεπορτάζ του Bloomberg, το οποίο και αναφέρει πως το Spotify χρειάστηκε μήνες για την πρόσληψη προσωπικού, όπως και για τη διαχείριση προτεραιοτήτων που «συνεχώς άλλαζαν». Το ίδιο το Bloomberg ισχυρίζεται πως έχει στα χέρια του ένα memo, σύμφωνα με τον οποίο στην αρχή της χρονιάς, η εταιρεία ακόμη προσπαθούσε να οριστικοποιήσει το budget του fund.

«Το Spotify Creator Equity Fund είναι αφιερωμένο σε ποικίλους σκοπούς που βοηθούν να αναδειχθεί και να υποστηριχθεί ένα ποικιλόμορφο portfolio καλλιτεχνών και δημιουργών στην πλατφόρμα», δήλωσε εκπρόσωπος του Spotify. «Είμαστε σε θέση να ενδυναμώσουμε και να αναδείξουμε υποεκπροσωπούμενες φωνές σε όλο τον κόσμο».

Παράλληλα, δεν είναι λίγα τα outlets που τονίζουν ότι το Creator Equity Fund της εταιρείας διαθέτει το ίδιο budget με το συμβόλαιο του Rogan για το Spotify (με άλλους να υπολογίζουν ότι στην πραγματικότητα το συμβόλαιο αυτό αγγίζει την διπλάσια αξία από το fund).

Το Spotify δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη το πόσο αναμένεται να διαρκέσει η πρωτοβουλία για το Creator Equity Fund, ενώ οι υπάλληλοι του true crime podcast network του Spotify, του Parcast, οι οποίοι συμμετέχουν και στο σχετικό σωματείο, συνέγραψαν επιστολή στο Bloomberg στην οποία επερωτούν την αφοσίωση της εταιρείας στον σκοπό.

 

 

Ακολούθησε το Avopolis Network στο Google News

 

Διαβάστε Ακόμα

Featured